Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!

Prajiturica


prajitura 001Nu cred ca are vreun nume, pentru ca e prajitura simpla cu crema. De la prajitura tavalita am mai oprit jumatate de blat, pe care l-am pastrat foarte bine la congelator, iar astazi avand pofta de ceva dulce, l-am scos si m-am apucat de treaba🙂 (deci reteta pentru blat cititi blogul cu prajitura tavalita in nuca de cocos)

L-am taiat pe jumatate, am mai gasit niste biscuiti cu cacao prin camara, asa ca i-am adaugat si pe ei. Am facut cu un plic de pudding crema.  Reteta pentru pudding o gasiti pe spatele plicului, de mentionat as avea cu cantitatea de lapte, ei spun 500ml dar eu zic sa puneti mai putin pentru ca iese prea subtire. Dupa ce a clocotit, puneti si untul, mai putin de jumatate de pachet. Am mai pus  esenta de rom, mie imi plac astea cu aroma de rom. Am lasat sa se raceasca putin. prajitura 003

Intre timp am insiropat blatul cu sirop simplu din zahar. Am pus crema, am adaugat biscuitii, apoi am mai pus crema, am pus si cealalta jumatate deasupra. Peste crema am pus nuca maruntita, nu aveam in casa nuca de cocos, asa ca pun si eu ce gasesc, asa incat sa fac mai repede. 

Se lasa la rece, apoi se mananca in graba🙂

Comments on: "Prajiturica" (1)

  1. hihihi…blatul se face cu aceeasi compozitie ca la chec :d … si de obicei cu ce ai prin casa iese mai buna :P…. oua zahar si faina :p… lapte si un pic de suflet si gata …. cele mai bune prajituri :d

Lasă un răspuns

