Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


IMG_0160Dupa cum vedeti la camin nu am asa buna inspiratie si nici timp si mediu necesar sa scriu bloguri asa ca…e deja o luna de cand nu mai scris nimic. Nu am stat locului daca asta era problema.

Ne-am hotarat asa deodata cand a venit Georgica si ne-a zis ca e cross, am zis ca ar fi primul pe anul asta universitarm, asa ca sa mergem. Ca sa participam la cros trebuia sa cumparam un bilet de la ei, deci Loteria Romana tot pentru ea, sa nu cumva sa iasa in pierdere. (3.5 lei) Cu toate astea lume multa in Piata Constitutiei locul de start, pentru toate categoriile , pana si pentu veterani erau cativa.IMG_0167 In plus erau si cu dizabilitati, carucioare cu rotile., oameni ambitiosi. Ce mi s-a parut si mai tare, au fost mamicile si taticii cu carucioarele cu copii, mergand intins. Traseul era de la Piata Constitutiei la Piata Alba Iulia, in ziarul adevarul am vazut ca ar fi avut 4.5 km, dar eu si cei ce au mai alergat suntem siguri ca au fost cel putin 5 km. Mult de alergat, iar  vremea ok, nici daca ar fi fost mai cald nu ar fi fost bine si asa mi se incinsese sistemul.

Am alergat cu Vali, Georgi si Irina, noi fideli crosurilor organizate in Bucuresti. Primul cros cu asa multi participanti la care ajung pe un loc atat de bun: 109 la fete. Astea datorita lui Vali, desi am fost eu perseverenta si am mers la atatea crosuri la viata mea, nu mi-am dat sufletul niciodata, in afara de cel al Bunului Simt, la care nu au fost multi participanti si ar fi fost rusinos  sa ies si la coada. J (atunci aIMG_0165lergasem cu Gabi) Desi observ in asta buna influentare de cei de la atletism, Vali fiind si el fost atlet de performanta. Asa ca a stiut metodele prin care sa imi pacaleasc oboseala, sau alti factori perturbatori si a reusit sa ma incurajeze sa dau drumul la pas. J Hihi eu tot timpul cand vedem ca o ia mai repede ii ziceam sa nu mai mareasca, dar pana la urma ma obisnuiam cu pasul si alergam, ultima metoda a fost cea cu “hai, hai sa-l intrecem pe ala in rosu pana la finish, ce nu poti sa il intreci pe ala in rosu?!” in fata erau vreo 3 in rosu… Dupa ce ne-am tras sufletul si mi-a trecut culoarea mov din obraji, ne-am luat tricoul platit deja cu Loteria Nationala si ne-am carat la camin, incet incetisor pe langa Dambovita pe jos, de recuperare.  Radeam ca, pentru primul loc la toate categoriile s-au dat masini, asa ca noi ne antrenam pentru cand ne-om incadra la veterani, unde nu e inghesuiala, sa ne luam si noi masina. :)

 

Dupa frigul care s-a lasat cred ca e ultimul cros pe 2009, retrospectiv privind sunt multumita deIMG_0155 performanta facuta, si consider ca am incheiat in forta cu un loc foarte bun, avand in vedere ca au fost in jur de 3000 de participanti. Am strans destule tricouri si alte chestii promotionale asa ca mi-am innoit colectia.

Comments on: "Crosul Loteriei Romane 25 Octombrie 2009" (1)

  1. Asa domneeee:P crosul loteriei:>😀 l-am ratat anul asta..dar l-a csastigat un prieten din Moldova, l-a batut pe un tip de la Craiova:> ft bineeee\:D/

    are 5.6km crosul:P ..si …v-ati distrat la alergare?:>

    toate cele muooooov>:D:D<

Lasă un răspuns

