Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!

Cu Manusi – Mihaela Nicola


Cartea ce tocmai am terminat-o de citit este o varianta moderna a cartii “Bunele Maniere”, putin mai succinta si mult mai atragatoare. Mi-o aduc aminte pe cea veche pentru ca o am acasa, in special partea cu aranjatul mesei cu diverse ocazii, , exista si in cea de fata acest capitol.

Imediat ce Ivonica a cumparat-o, asta vara dupa festivitatea ei de incheiere, am citit catevafragmente pe sarite cat asteptam sa inceapa piesa Regii de la Teatru Evreiesc de Stat, si mi-a placut.

Citind-o integral, nu mi-am schimbat parerea, consider in continuare ca e utila, desi are fragmente si pagini care mi se par putin deplasatenu prin continut ci doar prin stilul abordat sau ocazia pretentioasa ce se dicuta.

Se abordeaza principiile comunicarii. Mi s-a parut interesanta partea aceasta, exercitiile recomandate pentru a-ti verifica tonul, antrenarea vocii cu alte cuvinte. (ar trebui si eu sa ma antrenez ).

Toata cartea as spune atinge puncte ce sunt pentru mine in campul de interes. Alta chestie interesanta cu laudatul si complimentele; sa fci complimente in fiecare zi, asta le face oamnilor ziua mai frumoasa, si tie.

Relatia de familie, chiar si ceea ce trebuie urmarit atunci cand iti cauti o menajera sau o bona. Iti da sfaturi pentru comportamentul tau atunci cand esti intr-un mijloc de transport.Autoarea ne impartaseste chiar experientele traite. Pentru cei ce sunt speriati de zborul cu avionul, Mihaela Nicola gaseste o solutie ce a aplicato chiar ea.

Am aflat lucruri interesante despre mersul in trafic si viata de pieton. Desi am fost numai pieton nu am stiut ca se aplica aceeasi regula ca la masini, cum ca se circula pe dreapta.

Mi s-a parut draguta partea cu semnificatia cadourilor. Eu sunt bucuroasa cand stiu ca pot surprinde pe cineva cu cadouri, asa ca acest capitol a picat la fix.

De asemenea mai gasiti informatii de maniere in legatura cu telefonul, e-mailul, corespondeta, pana si de blog. Avand in vedere ceea ce am citit, nu a fost politicos din partea mea sa nu scriu nimic atata timp.

Din moment ce am scris despre cartea asta inseamna ca mi-a placut mult si deci o recomand! …Sfatul meu si al autoarei este …Purtati-va cu manusi!

PS: Am uitat sa specific de o bucatica importanta din carte! Eco si Verde, pana si autoarea ne indruma la actiuni de voluntariat, plantare de copaci etc.

http://www.libhumanitas.ro/cu-manusi.html

Comments on: "Cu Manusi – Mihaela Nicola" (1)

  1. Bine, Ghy, nice blog… ca o completare la blog…daca am respecta cu totii macar 50% din sfaturile date de Mihaela Nicola, viata noastra ar fi mult mai frumoasa😉
    ma bucur ca ti-a placut cartea si sper sa fi lasat o amprenta asupra viziunii tale legate de societate.
    Ca si Eve recomand cartea oricui, chiar si barbatilor. Ar fi frumos ca si ei sa se poarte mereu „cu manusi”.

Lasă un răspuns

