Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!

Santa, I’ve been so good!


Desi somez de multa vreme cu scrisul blogurilor,si dupa cum v-am obisnuit nu pentru ca nu as avea ce scrie ci pentru ca nu prea am timp, de concursuri nu m-am lasat, am avut parte si de castiguri asa ca merita sa particip in continuare.

Am ales partea din concurs cu Santa, I’ve been so good! pentru ca merit cum ar spune cei de la L’Oreal. Numarul bucuriilor pe anul acesta a fost mai mare, asa ca am tot dreptul sa zic ca am fost cuminte. Bucuriile nu vin degeaba.

Asadar am fost cuminte si rabdatoare asa ca norocul a dat si peste mine si am acum un iubit cu care sa imi impartasesc activitatile, bucuriile si suparatile,:) pentru ca am fost cuminte si la facultate am iesit in fruntea Academiei nationale de Educatie Fizica si  Sport pe anul I, unde sunt studenta. Tot pentru ca am fost cuminte am fost si norocoasa asa ca dansareata fiind din fire am castigat un curs de dansuri latino-americane si am mers la cursuri negresit, asa ca acum pot spune in gura mare ca joc salsa, cha cha si rumba.

Am respectat indemnul celor de la TV si am consumat cu moderatie „sare, zahar si grasimi” si fac mai mult de 30 de minute de miscare pe zi.

Am mers la actiuni de voluntariat de cate ori am avut ocazia.

Imi place sa citesc, asa ca am avut temele facute tot timpul, urmeaza in continuare si alte bloguri ale cartilor citite in ultimul timp.

Si in final daca  Mos Nicolae nu m-a uitat, de ce m-ar uita tocmai Mos Craciun. Daca Mosu’ tot a vrut sa stie de ce am fost atat de cuminte am fost nevoita de concurs sa ma laud putin🙂

PS: Daca afla Mosu’ ca nu am fost la vot, oare ma baga la categoria Santa, I’ve been bad?!

+ postul este scris pentru www.sheblogs.ro


Lasă un răspuns

