Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!

Scoala de Dans – Dance Time


Imi doream din tot sufletul ca toamna asta sa nu mai aman si sa imi fac neaparat un abonament pe undeva sa dansez si dansuri latino-americane. Nu m-am dat inapoi de la nici un concurs cu tematica asa ca norocul a dat peste mine la inceputul lui octombrie odata cu revenirea mea in Bucuresti.

Incantata fiind de eveniment am urmat cursurile vinerea si sambata, cu cateva absente la care am trimis-o pe Ivonici respectiv cand am fost plecata la Buzau su Vali al meu si la cursul final. N-a fost problema ca am luat din zbor.

Cursul a durat 2 luni, asa ca mi-am persmis sa mai si chiulesc, sala e pe Strada Tunari adica la doi pasi de statia de metrou Stefan cel Mare, zic eu bine pozitionata, desi momentan strada este in lucru. Am asteptat sa le termin  pentru a putea sa-mi formez o parere.

Dansurile invatate in cursul pentru incepatori sunt: salsa, cha-cha, rumba, vals vienez, rock’n roll. Cel mai mult au pus accentul pe cha cha si pe vals vienez, stiu valsul acuma cap coada, pot sa ma marit.

Pe parcurs au fost doaua instructoare: Andreea si Georgiana. Pentru ca nu aveam partener si pentru ca ma miscam cat de cat mai bine ca ceilalti am dansat mai bine de jumatate din curs cu Andreea asa ca am prins mai repede, si m-am miscat mai pe muzica.  Mi-a facut placere.

Sala este renovata nou, si imi place e cu gust, la parter cred ca a fost o cafenea dar s-a inchis, oricum primitor si dragut locul.  Acum astept ocazia sa imi arat cunostintele in dans pe la un salsa sau in maxx joia cand vine Wilmark, numai sa il conving pe Vali sa ma danseze.

Pana atunci am participat in continuare la concursul pentru cursul ce incepe din ianuarie, cine stie de unde sare iar.

Mai multe detalii legate de program, formare grupe, tarife sau orice altceva intrati pe www.dancetime.ro

PS: cursul care l-am castigat era in valoare de 390 lei🙂

Lasă un răspuns

