Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!

Mitzu


Pisica - Mitzu

Iubitoare de animale inca de mici, eu si sora mea din-totdeauna ne-am dorit unul in casa. Nu conta ca ar fi fost un papagal, peste, hamster, catel, pisic – orice. Stiam ca o sa il indragim imediat.

Dar nu, parintii nu erau de acord sa tinem animale in

casa, parerea mamei fiind, ca animalele nu trebuie sa stea inchise in casa, ci le trebuie spatiu si aer curat. Asa ca ne-am resemnat. Ne multumeam cu animalele de pe la bloc.

Acum fiind in Bucuresti, desi stau inca la camin, dupa

ce am avut o pisica gasita pe strada in drum spre serviciu, care a fugit, am gasit un anunt pe internet cu o tipa care avea pui de pisici si cauta cui sa-i dea. Nu am stat pe ganduri, am contactat-o si mi-a adus-o pe Missy … noi ii spunem Mitzi, e o scumpica.

Este pisica europeana. Stiam ca daca nu o luam, exista posibilitatea sa ajunga pe strada sau mai rau. Asa ca, la 2 luni, Missy s-a mutat in

tr-o camera de camin la etajul 10.

Este exact asa cum spuneau povestile cu pisici, jucausa, foarte energica – sora mea, care este la facultatea de sport, tot timpul glumeste ca o sa ii caute un sport, sa faca performanta.

Draguta de ea, dupa somnul de frumusete, tot timpul cand sunt la serviciu, incepe sa topaie, sa sara, sa rupa … nu pierde nicio punga, geanta, dulap frigider fara sa isi bage nasul.

Desi am auzit de mai multe boli care se pot lua de la animale, nu avem inca nici o grija, Mitzi e foarte curatica si chiar daca umbla peste tot nu e nicio problema. Neavand o pisica pana acum, am cautat mai multe informatii pe siteuri, sa stim ce semne ne trimite pisica si cand. Comportament, ingrijire … astea le mai invatam si cu ajutorul ei.

Nu poti fi trist sau sa te simti singur langa ea. E o draguta cand te trezesti dimineata impartind perna cu ea.

Missy e speciala, ne umple timpul, are grija sa te trezeasca daca ea are chef de joaca. Iti miauna dulce din tot sufletul cand vrea ceva, asa ca noi ii acordam toata atentia. A crescut sub ochii nostril, iar sora mea imi zice tot timpul uimita cand vine la mine: “uite ce mare s-a facut Mitzi!”.

Ea a venit chiar si la Medgidia, in excursie in week-end, neavand cu cine sa o las … a avut mai mult loc de desfasurare decat camera de la camin. E in centrul atentiei, asa cum ii place.

Daca aveti posibilitatea sa tineti un animalut, va recomand din suflet.

PS: Acesta a fost textul cu care am participat la concurs in toamna, daca nu am avut norocul sa castig Mitzi merita macar o aparitie pe blog!🙂 Acum fiind stabilita la casa, in loc deschis, avand loc destul sa se joace si sa se simta in largul ei. Maine ma duc  sa o vizitez si sa aduc poze noi, cu Mitzi pisica mare!🙂

Whiskas au fost totusi alaturi de ea si ne-au trimis 2 pachete cu mancare umeda si uscata, si doua carticele  despre ingrijirea pisicilor. Am aflat multe chestii interesante si am inteles-o mai bine pe mitzi a noastra.🙂

Lasă un răspuns

