Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!

Club Body Exprim


Dupa ce m-am inscris la cursul de specializare de aerobic de la Izvorul Muresului cu Sportul pentru toti, m-am tot uitat pe net de cluburi de fitness/aerobic din Bucuresti sa vad si eu care mai cauta, sau unde as putea si eu sa aplic un CV dupa ce vin de la curs.

Ivonici vine cu o propunere sa mergem la Clubul Body Exprim la un curs de dans, pentru ca au saptamana aniversara si e intrarea libera. Zis si facut, mergem. Vad personae cunoscute pentru ca Alex lucreaza aici, si majoritatea de la el de la sala, sau pe care i-am mai vazut pe la spectacole. Clubul mare, frumos amenajat, se potrivea perfect descrierii facute de Alex cand a inceput sa faca fitness acolo. Salile foarte spatioase si la fel de frumos amenajate. O tipa de la receptie ne-a facut un tur al clublui, apoi ne-am pregatit la vestiar pentru cursul de dans.

M-am bucurat cand am auzit tema cursului si anume: merengue si salsa. Adica ceva ce nu o sa se repete cu ce am facut la Dance Time., adica o sa plec cu ceva nou de aici. Instructori profesionisti, Papi si Raluca daca am retinut bine numele de la Alex, i-am mai vazut la o demonstratie la ANEFS inainte de Craciun. Ivo a aflat de saptamana cu intrarea libera de la Rodica, la randul ei a mai venit cu niste fete. Ora de dans parca a zburat, pentru ca este ceva placut, am invatat acum si pasii de baza din merengue, si niste intoarceri si scheme din salsa, ceva ce nu am facut la Dance Time. Toata lumea multumita am plecat apoi toti la casele noastre.

Nu vreau sa uit sa va spun ca au o oferta foarte buna, in perioada aceasta de abonament combinat, pe mai multe luni cu reducere, nu stiu sa va spun pret, dar si calitatea serviciilor isi spune cuvantul! Pentru mai multe detalii nu ezitati sa aruncati un ochi pe www.bodyexprim.ro un site cu gust la fel ca si clubul!

Eu voi urmari in continuare rubrica de jobs, poate dupa ce voi veni de la curs, imi va sari si mie un job pe domeniu🙂

Comments on: "Club Body Exprim" (2)

  1. de cate ori sa iti zic sa nu mai pui poza mea pe net?

  2. Evelina Rustem said:

    care-i problema cu poza?🙂

Lasă un răspuns

