Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Am tinut neaparat sa scriu un blog despre asta pentru ca e pentru prima data cand merg la un concurs de atletism. Vali a venit cu ideea pentru ca veneau si din grupa lui de atletism din Buzau  si antrenorii lui. Mi s-a parut mie emotionant, d’apoi lui care a alergat alaturi de ei. Cu ocazia asta am vazut proba de prajina, am si primit explicatii la ureche de la Vali, am facut si poze. A continuat cu proba de sarituri si s-a mai umplut sala, tot la proba asta am vazut o tipa care arata ca o sportiva adevarata, asa ca am urmarit-o cu blitzul de-a lungul concursului, a iesit chiar pe locul II.
Probele de viteza au fost in paralel cu sariturile, s-a gresit startul de fiecare data, dar mi-a soptit Vali care e strategia, apoi probele de rezistenta si in final inaltimea. I-am vazut si pe cei doi profesori de atletism de la noi de la facultate si anume Doamna Corina Ivan si Domnul Stoica Marius.

Mi-a facut mare placere, avand in vedere ca, daca era sa imi aleg o specializare mi-as fi ales Atletism, si pentru ca Vali a facut performanta in asta. Sper sa mai merg si la un concurs in aer liber cand o fi vremea buna. Imi pare rau ca nu am ajuns si duminica, la ziua a II-a cand erau si gardurile.

Comments on: "Concurs Atletism – Sala Lia Manoliu" (4)

  1. ionadrian said:

    sa ma anunti si pe mine cand va fi vorba vreodata de o competitie de gimnastica de orice fel la orice nivel. multam.

  2. am alergt in sala akolo.este foarte frumos nice………pe 20 martie 2010 am plergat copil 1

  3. acolo am alergat si eu am facut triatlon fete copii 1

  4. acolo m-am inscris si eu la atletism ; e fooarte fumos in sala +ca antrenoarea e foarte exigenta cu noi,dar imi place mult ^.^

Lasă un răspuns

