Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Cum imi sta in fire sa nu lipsesc de niciunde, am aflat de festivalul asta si mi-am facut timp sa merg sa vad care e treaba. Mai mult vazusem pe konkurs.ro ca ar da invitatii la workshopuri si am primit si eu una in mail, m-am bucurat nestiind atunci ca intrarea este libera la toate workshopurile.

Sambata am mers sa vedem care e treaba, ce expozitii au, ce targuri, ce se prezinta urmand ca duminica sa venim la Workshopul Doctorului Cristian Andrei – Efectele privirii.

Am vazut o demonstratie cu karate, targuri de carte, expoziti cu aparate de masaj, demonstratii de yoga, cd-uri dvd-uri… sapunuri cu glicerina, intrunind temele festivalului: corp minte si suflet.

Am vazut o enciclopedie despre Decembrie 1989, si ne-am hotarat sa o luam duminica, numai ca din pacate cand am ajuns duminica standul cu carti nu mai era, asa ca mi-au cazut ochii pe o alta carte interesanta despre importanta mineralelor in corp.

Am intrat la workshop-ul lui Cristian Andrei, si pot spune ca mi-a placut, am auzit lucruri interesante, despre privire si alte chestii despre Iridologie, despre care auzisem pentru prima data in Navodari, cand am fost si eu la o consultatie, si am fost uimita sa vad ca functioneaza.

Asadar privirea insoteste limbajul, si de multe ori putem sa ne intelegem si fara a vorbi. Prin privire imprimi interlocutorului anumite sentimente, privirile pot sa intimideze sau sa induioseze, pot chema si transmite mai multe lucturi decat o pot face vorbele.

Am aflat dezlegarea stiintifica a deochiului, si mi-a fost totusi confirmat ceea ce credeam eu cu desavarsire despre asta. Am scris eu mai demult un articol despre deochi. Dr. Cristian Andrei a spus ca cei ce nu au trecut de pragul copilariei, de pragul egocentrismului, adica cei ce nu isi centralizeaza energia si pe altceva decat pe propria persoana sunt predispusi la a fi deocheati.

Pentru cei ce nu stiu, Iridologia este stiinta care se ocupa cu cercetarea irisului. Se spune ca toate dereglarile organismului apar si in iris, de aceea culoarea ochilor se schimba. Cum oricine poate observa in ochii unei persoane, tristetea, bucuria, o noapte pierduta, asa iridologia vede in profunzime ceea ce se intampla in organismul nostru fiziologic dar si emotional. Am aflat astazi ca se pot preconiza boli, deci se poate preveni. In Romania aceste sedinte sunt putin cam costisitoare (130 lei sedinta, era aici la festival), dar macar o data merita incercat macar din curiozitate.

Doi milimetri de miscare a ochilor persoanei din fata ta sunt suficienti pentru a-ti transmite un mesaj. De exemplu daca persoana se uita in dreapta sus, este probabil ca ceea ce urmeaza sa spuna sa fie o minciuna, daca se uita in dreapta jos, se gandeste la o cale de scapare si multe astfel de interpretari.

Pentru mai multe informatii despre ceea ce am inceput eu sa spun gasiti pe site-ul www.iru.ro

Probabil au fost si alte demonstratii pe langa cea de karate pe care nu le-am vazut, dar sunt convinsa ca festivalul merita.

Lasă un răspuns

