Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


M-am bucurat cand am aflat ca am un week-end asa plin si ca sunt numai activitati interesante. Nelipsita de la nici un cros, hop si eu si Vali, desigur si alti UNEF-isti. Anul trecut cred ca am ramas printre ultimii care nu au castigat nimic la tombola, asa ca anul asta m-am dus cu sperante. Am alergat in pas lansat in tempo moderat asa cum am invatat la atletism anult trecut si pentru ca mi-era sete inainte sa inceapa si apa au dato la sfarsit nu am accelerat doar ultimii 30 de metri. Oricum am fost multumita am iesit ca de obicei in prima jumatate. Vali a iesit in primii 30, o colega Flori a iesit pe locul 2.

La tombola  n-am avut noroc nici anul acesta, pentru ca este criza  iar premiile s-au imputinat, in schimb au avut vreo 7 sejururi la mare All Inclusive,7 zile. M-as fi multumit si cu ceva de la Stabilo, dar n-a fost sa fie. Ma bucur in schimb ca Domn Profesor Stoica de atletism mi-a dat un tricou  bleu foarte dragut pe care scrie Crosul Universitatii, asa ca tot m-am ales cu ceva.

Traseul a fost acelasi: Facultatea de Drept–> Pod Eroilor–>Pod Cotroceni si intoarcere pe partea cealalta a Dambovitei.  Nu stiu ca distanta cam cat inseamna dar cred ca undeva in jur de 3-4 km. Ma bucur ca vremea a fost frumoasa, aerul un pic racoros sa putem alerga bine.

Astept crosul urmator! acum ca tot a inceput sezonul.

Lasă un răspuns

