Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Dupa o inviorare de primavara, am continuat ziua cu plimbarile si cu umblatul, Vali fiind motociclist, a ales Targul de Motociclete de la ROMEXPO.  Aa ajuns cu 105 pana la RomExpo si am vazut cel mai mare numar de motociclete stranse la un loc din viata mea. Cat este parcarea de mare la romexpo, plina cu toate modelele, toate culorile de motociclete, oameni de asemenea. Am mers usor, si nu am ratat nimic asa ca am vazut simulatorul unde invata motciclistii sa se ridice pe o roata, am prins o gagica ce isi incerca norocul. Nu era singura pentru ca am mai vazut si alte fete motocicliste in costume pe acolo si chiar le statea bine.

Am trecut de aici la Salonul propriu zis, din interior, unde erau toate neamurile de motociclete si  de ATV-uri si de enduro….chiar si biciclete. Echipamente, piese, integrale…tot ce aveai nevoie. De data asta am fost doar privitori, am plecat de aici incarcati cu tot felul de reviste, si pliante cu care ne-am pricopsit.

La iesire era si un traseu pentru Enduro, asa ca am aruncat un ochi si aici. Era un tip care trecea peste busteni si cauciucuri.  In dreptul pavilionului central era un traseu pentru scootere, unde faceau unii ghidusii cu ele, isi dezmembrau scooterele si lasau urma de cauciuc pe joc si chiar mult fum. Ce mi-i s-a parut tare a fost sectorul unde erau niste copilasi cu scootere din ales mici, cum imi aratase Vali in filmul cu Ghost Rider cum se mai prosteau. De mici la intruniti copilasii. Pe final a venit un motociclist cu experienta si a facut circ cu vreo 4-5 motoare, parca juca break-dance pe ea, ultima avea doar o roata, proba de echilibristica ce mai. Poze am facut si eu la ce mi-a placut sau ce mi-a sarit in ochi.

Printre hostess erau nevasta lui Liviu de la L.A. si Dani Otil.  De aici am plecat spre Herastrau cu Gabi si Dani, o sa urmeze un blog si despre ce am facut acolo.  o zi super oricum, plina numai cu activitati interesante si foarte diversificate.

Lasă un răspuns

