Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Pentru ca sunt nelipsita de la nici un cros, si pentru ca de 1 Mai nu am parasit Bucurestiul anul acesta, pentru ca locul de desfasurare a fost Parcul IOR, deci pentru atatea motive am alergat cu atata drag.

Ivonici m-a insotit, pentru ca prietenul meu, Gabi si Andrei au dormit si nu s-au trezit pentru cross, din cauza ca la ora 5 inca jucam mima in camin. Ambitioasa fiind, nu am vrut sa ratez crosul pentru un astfel de motiv, asa ca la 7 si jumatate eram in picioare, afara zi cu soare asa ca inca un bun motiv care sa ma imbie sa ies din casa. Cu Ivonici m-am intalnit in metrou, si am mers amandoua spre Titan. Pentru ca nu stiam care este punctul de plecare si de inscriere, am mers la Bisericuta din lemn , la cativa metri in fara gurei de metrou, insa nici o miscare. Coboram pe aleea ce inconjoara lacul si iar nici o miscare. Nu stam mult pe ganduri si vad 2 grupuri de sportivi care mergeau intr-un anume sens, ii propun lu’ Ivonici sa ii urmarim poate ajunge la start. Insa pana sa ne urnim, vad un coleg de facultate, atlet care e nelipsit de la crosuri si gasim solutia.

Ne inscriem, la corturile special amenajate, si ne indreptam spre linia de start. Cei ce au pus la cale crosul au fost cam dezorganizati, a durat foarte mult pana s-a dat startul, ceea ce nu este normal la un cros, acolo am aflat ca este cross foarte scurt de 1 km 200, tricouri nu au fost indeajuns pentru toti, desi nu a participat un numar foarte mare, biletele cu numere de la final trebuiau restituite, pentru finalul baietilor, dar pentru ca frumusetea parcului mi-a luat ochii .

Am iesit pe locul 33, printre atatia copii, eu si Ivo cred ca eram cele mai mari. Rucsacul m-a tras pe spate in comparatie cu alte crosuri la care m-a ajutat.🙂


Comments on: "Crosul Tineretului 2 Mai 2010" (1)

  1. Ghyghy, ia zi ce echipament sa-mi aduc cu mine?😀

    Vin luni seara si cred ca stau pana miercuri seara🙂

Lasă un răspuns

