Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Pentru ca imi place sa pastrez traditia activitatilor care ma binedispun, am participat si anul acesta la Curatenia de Primavara in Gradina Botanica din Bucuresti. Insa s-a schimbat formatia: Prietenului meu incep sa ii placa din ce in ce mai mult activitatile de voluntariat asa ca s-a alaturat, si 2 colegi foarte buni Gabi si Andrei au venit si ei.

Adunarea s-a strigat la ora 9, insa s-a inceput mult mai tarziu, pentru a ii astepta si pe cei intarziati. Numarul participantilor mi s-a parut mult mai mare ca cel de anul trecut. Insa organizatorii aceeasi: Team Work, impreuna cu parteneri si sponsori ca: Panasonic, Kiss Fm, Bizz Campus, Eco Magazin.

Zona in care am lucrat, are denumirea de Zona Cascadei, numai ca fiind intr-un numar asa mare, echipa s-a divizat si am ajuns  cam la locul unde anul trecut am incheiat activitatea, respectiv pe aleea care se vede din RATB de pe Iuliu Maniu. Scopul a fost acelasi de a taia puietii crescuti la nimereala, de a aduna frunzaraia, intr-un fel de a cosmetiza, pentru ca au fost puieti foarte multi.

Asa ca am lucrat cu spor pana la pauza de masa, care a fost la fel de buna si de binemeritata ca anul trecut. Muzica, voie buna, in schimb anul acesta nu am socializat asa de mult ca anul trecut. Mi-am concentrat atentia asupra puietilor, oricum m-am simtit foarte bine.

Dupa pauza, cu burta plina ne-am apucat de lucru inapoi dar mai incetisor, deoarece dupa o masa buna ar merge un somn bun… ziua fiind si excelenta din punct de vedere al vremii, desi dimineata era cam inorat si se anunta ploaie.

Dupa incheierea activitatii, la fel ca anul trecut Team Work ne-a lasat o amintire, o diploma de voluntar, un ecuson de Gradinar, si niste bulbi de Gladiole (ceea ce mi s-a parut foarte dragut) care sper sa si rasara si sa faca flori.

Pana anul viitor cand sper sa particip la o curatenie de primavara intr-o gradina botanica din alt oras, sunt cu ochii dupa alte activitati de voluntar.

Lasă un răspuns

