Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Pentru ca Miki se agita din octombrie sa organizeze echipa astfel incat sa prindem un loc bun anul acesta, era imposibil sa se intample altfel.  Formatia s-a schimbat, asa ca din echipa de anul trecut au ramas: Miki, Irina, Ovidiu, Andrei, Evelina, s-a alaturat la editia aceasta Taisia, Elena, Ana, Bobo. Pitis, Codrut, Sega.

Fata de anul trecut, acum am inceput bine, la bachet datorita Taisiei si Elenei, am iesit pe locul II, ceea ce ne-a facut optimisti si sa luptam in forta in continuare. A doua zi la handbal, nu a iesit conform planului, insa a fost cat de cat ok. La volei, am iesit pe locul 5, desi ne era frica de francezi, crezand cu sunt buni voleibalisti, am luat bataie la un punct, desi se putea mai bine.

La tenis, au venit Ana si Codrut, in care eram toti foarte increzatori, si asa a fost am iesit pe locul 3, dupa meciuri eu si prietenul meu am plecat sa ne cautam rachete cu o dorinta foarte mare sa invatam si noi cat de cat, sa jucam seara pe teren. Ne-am gasit in Carrefour, la oferta amandoi, si ne-am pricopsit.

La fotbal, desi eu nu am jucat, am fost putin dezamagita, pentru ca toata saptamana am fost toti optimisti ca nu avem cum sa pierdem locul 3, au castigat un meci, si au pierdut unul in grupa, ceea ce nu arata foarte bine. Desi au fost niste neintelegeri in echipa, adversari duri, totul e bine cand se termina cu bine.

Cu cateva emotii, si la mustata, am prins locul 3, atunci cand nu mai aveam nici o speranta si toata echipa era suparata. La premiere, echipa Marmotelor a castigat la 4 sporturi din 5 locul 1. Asa ca la premiere echipa lor a avut toate laudele, si bravo lor. La locul 3, am castigat un rucsac Nike, oferit de Intersport Berceni, are si un defect, ceea ce ma face sa cred ca sunt premii date de la retur, dar nu e nici o problema bine ca l-am prins si pe ala.

Avand in vedere ca anul trecut am iesit pe locul 4, iar anul asta pe locul 3 inseamna ca a fost un progres. Fata de anul trecut am jucat doar la volei, am alergat ultimele secunde la baschet, vreo 2 meciuri pe exgtrema la handbal, la volei toate meciurile, iar in rest doar am sustinut echipa.

Imi place Cupa Facultatii, ma motiveaza, si pun tot sufletul la jocurile sportive. Sper sa participam si anul viitor si sa iesim pe putin la fel de bine.

PS: Cum era sa uit ca numele echipei s-a schimbat din Fluturasii in Urso?🙂

Lasă un răspuns

