Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Pentru ca am fost foarte ocupata in ultima vreme, nu am mai avut timp sa ma ocup de Clubul de Miscare, si nici sa propun vreo iesire. Pentru ca Lotul Sport ne-a invitat la o sedinta de kangoo jumps, si pentru ca fetele nu m-au uitat , aseara am confirmat si eu prezenta alaturi de prietenul meu.

La ora 9:05 eram amandoi la Lotus Sport langa City Mall, alaturi de Cristina si Camelia, asteptand sa ne strangem toti cei 10 matinali. Aseara am aruncat un ochi pe site-ul salii gazda, si am fost placut impresionata sa vad ce sali frumoase, spatioase au.

Tot de pe site am aflat depre Indoor walking, ceea ce mi s-a parut foarte interesant, am vazut si sala cand ne-a fost prezentata, si in plus am fost si invitati pentru o ora demonstrativa miercuri la 19:30. Nu pot decat sa fiu vesela ca am ocazia sa iau parte la asa ceva.

Revenind la ora de kangoo, mi-a placut foarte mult, a fost antrenanta, si zic eu ca m-am descurcat cat de cat bine. Sala a fost plina, noi 10 de la Clubul de miscare, inca 10 din echipa de baschet Club Star sau ceva in genul si inca vreo 5 fete ce nu veneau ca noi pentru prima data.

Muzica si ea foarte vioaie, nu puteai sa stai locului pe asa muzica, instructoarea bine pregatita, echipata cu microfon sa fie auzita de toata lumea si cu buna dispozitie. Am aflat apoi ca se fac si cursuri de pregatire de kangoo si indoor walking, aici la sala cu instructori adusi din strainatate dar si cu cel ce ne-a facut invitatia.

Nu-mi ramane sa astept cu nerabdare ziua de miercuri, pana atunci o sa ma mai interesez pe internet in ce consta indoor walking, si sa ma documentez asa cum fac inaintea oricarei activitati noi.

In final nu imi ramane decat sa multumesc si eu Lotus Sport pentru invitatia si ospitalitatea de care au dat dovada.

Si nu uitati mai multe detalii de program, tarife si evenimente pe site-ul clubului: www.lotussport.ro

Lasă un răspuns

