Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Cand a fost inaugurarea salii cu aparatura de ultima ora, din cadrul UNEFS, si anume de recuperare dupa accidente, de reeducare a calitatilor motrice, sau pur si simplu de analiza a biomecanicii sportivilor de performanta, am aflat de la profesorul de atletism despre sesiunea de comunicari stiintifice.

Pentru ca mai era doar o saptamana pana la data limita, nu m-a impiedicat sa ma preocup in continuare. Asa ca domn profesor Stoica Marius, mi-a ales tema de prezentare, si asa cum ne-am obisnuit la astfel de sesiuni eu si prietenul meu participam impreuna. Pentru ca eram singurii din anul II, ceilalti fiind in an terminal, prezentand tema de licenta, noi am avut titlul: “Insemnatatea jocurilor olimpice moderne”.

Pentru ca realizare unei prezentari in power point este placerea mea, mi-am dat toata silinta sa fie foarte frumoasa, sa nu aiba nici un cusur. Informatia a fost structurara astfel incat sa nu plictiseasca dar sa nu fie nici prea putina, asa ca la fel ca la sesiunea de comunicari anterioara, am fost ultimii pe lista de prezentare.

proiect comunicari stiintifice ATLETISM

Ceea ce am observat a fost ca toti cei ce au prezentat anterior, au stat cu spatele la public, si au citit cuvant cu cuvant de pe ecran, ceea ce dupa parerea mea nu se face la o prezentare, mai ales ca era pentru ei ca un fel de simulare pentru licenta.  Altceva ce mi-a atras atentia a fost ca desi tot ceea ce ei prezentau era studiu individual, excperiment propriu (ex: influenta activitatii acvatice sufeinzilor de sindrom Down, sau orice alta tema) citeau lucrarea mot-a-mot, dupa parerea mea, daca acestea ar fi fost experienta proprie ai putea vorbi si liber, sa prezinti cu cuvintele tale ceea ce ai executat. De exemplu prezentarea trecuta, deoarece mi-am ales singura tema de prezentare, am vorbit liber si am atras atentia asupra ceea ce mi s-a parut mai important. Eh, voi vedea eu cum va fi la anul, cu licenta.

Din cele ce am subliniat mai sus, v-ati dat seama ca am prezentat cu fata la public (profesori si stundenti), ca am incercat sa vorbesc cat mai liber, si sa privesc in toata sala nu numia intr-un punct fix (imi aduc aminte asta din liceu cand ne tot atragea atentia teacher).  Altceva ce mi-a atras atentia, faptul ca toti erau in trening, cu exceptia unui baiat, chiar daca suntem la facultate de sport, la astfel de evenimente zic eu ar trebui sa profitam de ocazie si sa fim mai eleganti…                          

Fiind cei mai mici, si mai cu mot, eu sunt foarte incantata si imi pare rau ca nu am afltat la timp de sesiunea de la Catedra de Gimnastica Grea, ca as fi participat si acolo.  Daca acestea ar fi macar afisate la avizier cred ca nu mi-ar scapa nici una.  Prietenul meu e si el incantat si o sa facem o obisnuinta in a participa la astfel de evenimente.

Lasă un răspuns

