Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Pentru ca nu am putut refuza invitatia domnului Beltechi Sorin, am fost prezenti la ora 19:00 la Lotus Sport, pentru a lua parte la sedinta de Indoor Walking, fiind singura sala din Romania care detine echipament pentru astfel de activitate.

Am fost in numar de 9, si mai obositi si mai fara vlaga,  dupa o zi plina de alte activitati, cu soare fierbinte, nu era lipsiti si de curiozitate si nerabdare sa incepem cursul.  Asa ca de indata ce sala s-a eliberat de cei de la cursul anterior, am intrat in actiune. Mi-am dat tot interesul, si fac astfel de activitati cu placere, sunt deschisa pentru nou, pentru ca vreau sa ma perfectionez continuu, si asta chiar a fost o ocazie foarte buna. Am aflat si ca se tin cursuri de formare si perfectionare insctructori sportivi, asa ca voi tine legatura cu sala, Indoor Walking suna foarte bine pentru un CV de profesionist.

Pentru ca se apropie de alergare, doar ca se foloseste de biciclete eliptice, si pentru ca specializarea mea ar fi pe atletism, ar exista oarecum o legatura.

Dar sa revin la impresii, sala foarte frumoa amenajata, cu sisteme audio si video foarte performante. Un astfel de antrenament se desfasoara pe luminite, si beculete intr-o ambianta de club, din ce am vazut la cursul anterior, noi am facut doar relaxarea pe un ambiental bleu, in rest cu lumina pentru ca domnul instructor sa ne poata vedea si corecta, pentru  a putea pleca de acolo cu niste cunostinte noi.

Sedinta a fost foarte antrenanta, cred ca la nici o alta activitate nu am transpirat mai mult ca acum, statea apa pe mine pur si simplu, ceea ce mi-a dat o stare de comfort totusi, desi am pierdut cu siguranta destule calorii (normal de pierd in jurul a 500 calorii in jumatate de ora). Este un antrenament cardio, deci dezvolta rezistenta cardio-respiratorie, rezistenta la stres, diminueaza senzatia de oboseala. Am plecat de acolo mult mai vios si mai in forma decat cand am venit.  Este foarte antrenant pentu ca implica foarte multi muschi: spate, brate, picioare, abdoment, coapse, fesieri, in total cam 340 de muschi.

Recomand tuturor indoor-walking pentru o stare de bine!🙂

Lasă un răspuns

