Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Pentru ca nu imi place sa stau deoparte, si pentru ca in timpul cand generatia mea inca nu era hotarata unde sa isi indrepte pasii, noi nu am mers la festivitati de genul, am hotarat sa ma implic activ in astfel de activitati.  Asa ca la invitatia Doamnei profesoare de didactica de a sta la standul pentru DPPD, formare profesori, nu am dat inapoi si m-am inscris si eu pentru una din ore.

Mi-ar placea sa iau parte la organizarea unui eveniment, pentru ca iti da ocazia sa iti implici creativitatea, astfel incat sa iasa ceva frumos, si atractiv, asa incat sa ii convingi din prima privire pe cei ce vin.

Mi-a placut foarte mult cum a fost aranjata sala de marmura, pentru ca acolo a fost organizata. Sala de festivitati, de sarbatoare. Din cate am inteles, afisul cu portile deschise a fost foarte promovat si sustinut in scoala, ceea ce mi s-a parut un lucru bun, desi nu au fost asa multi doritori, sau macar curiosi sa vina sa vada despre ce e vorba,avand in vedere numarul scazut de elevi ce au luat parte la deschidere.

Imi aduc aminte ca in clasa a XII-a cand eram oricum hotarata de vreo doi ani sa vin la ANEFS (actualul UNEFS) am venit cu sora mea, cu un an inainte de admitere, fara nici o ocazie, si am urcat in salile din F-uri si am iesit pe balcon spre Splaiul Independentei. Salile mi-au placut fiind renovate nou, era pustiu atunci desi era toamna si era sezonul olimpiadelor.

Revenind la portile deschise 2010, standurile de prezentare foarte frumos amenajate, expuse chestii foarte interesante, de exemplu alaturi de pliante de prezentare, la standul DPPD unde am stat, s-au dat si semne de carte, o idee foarte frumoasa. Altii au proiectat poze cu activitati desfasurate la curs, au fost aduse cupe si medalii, din recuzita scolii.

Sa nu uitam de catedra de schi,natatie, la care se gaseste atractia facultatii. Cine mai e ca noi sa plece iarna la schi, vara sa inoate, si sa mai mearga si la munte cu orientare turistica? o facultate unde se pot lega prietenii pe viata, de unde o sa pastrezi amintiri frumoase,cursuti ce nu se intalnesc la alte facultati (ce ai spune de curs de Activitati de timp liber, in loc de Fizica Cuantica) unde se face multa miscare, si unde cine vrea se simte bine. Locul unde profesorii sunt viitorii nostri colegi!🙂

Va las sa descoperiti singuri restul, asta daca v-am convins ca merita!🙂

PS: era sa uit, Gheorghe Hagi a venit la ziua portilor deschise la UNEFS, eu nu l-am prins doar pe picior de plecare asa ca nu pot dezvolta mai mult de atat.

Lasă un răspuns

