Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!

Water Park – Otopeni


Ivonici a fost cea care a venit cu oferta, si tocmai ea nu a putut lua parte la distractie din cauza serviciului. Ne-am gandit la ea tot timpul. Asadar in perioada aceasta, imediat dupa deschiderea oficiala a sezonului la Water Park Otopeni, au trantit o oferta de nerefuzat. 20% reducere in timpul saptamanii, ceea ce inseamna 24 lei.

Recunosc in week-end tariful mi se pare exagerat, 50 lei, ceea ce poate m-a tinut la distanta si pana acum de Aqua Magic din Constanta, acolo oricum ai o alternativa mult mai buna, marea. Dar daca esti in Bucurestiul cel incins, merita sa incerci o zi la Water Park, distractia este sigura, pentru ca exista variante pentru toate gusturile. Sunt locuri de parcare, ceea ce scrie si pe site-ul lor (2500) doar ca se platesc 2 lei/ora. Au 9 piscine si 25 de tobogane ceea ce suna tentant atat pentru copii cat si pentru adulti. Desi am fost in timpul saptamanii, au fost destui doritori, nu exagerat dar ok.

La mare imi place sa stau in apa, soarele ma prinde oricum, asa ca scopul meu nu este bronzul cand merg la mare, ci apa, asa ca azi nu am schimbat traditia, am stat numai in apa. Desi se anunta un numar mai mare de participanti, ca de obicei au cedat pe parcurs, asa ca am fost 4 Irina Florin, eu si prietenul meu Vali.

A fost distractie, pentru ca am incercat toate toboganele, in afara de unul destul de abrupt, in rest atractia parcului, cele 3 tobogane spiralate pentru colaci. Pe langa efortul de a inota, nu vei avea timp sa iti tragi sufletul pentru ca vei tot urca, si iar urca un numar mare de scari, pentru a ajunge la locul de unde se coboara pe tobogane. Ramane doar sa alegi daca urci mai mult sau mai putin, miscare oricum vei face (iti vei tonifia musculatura trenului inferior, fesieri, abdomen, brate…deci poti trage singur concluziile ca te vei simti mai bine dupa o zi petrecuta aici).

Tot ce trebuie sa ai grija este sa ai crema pentru protectie solara, si chef de distractie. La fiecare tobogan sunt persoane ce te vor ajuta, indruma, sau supraveghea, asa ca totul decurge normal. Apa nu este foarte adanca, in general are 1.2m dar este un bazin unde ajunge pana pe la gat si daca vrei sa inoti poti face asta.

Daca marea este departe, poti petrece si la 6 km de Bucuresti.

Comments on: "Water Park – Otopeni" (5)

  1. am si eo o intrebare pt tne……..pt copii cat costa

    • Evelina Rustem said:

      Sincera sa fiu nu am retinut, erau tarifele pe site, am impresia ca pretul era in functie de inaltime nu de varsta… pana intr-un metru si putin parca era intrarea gratuita…

  2. pentru bebelushi 0 lei pentru copii de 7,8 ani costa jumate de biet

  3. e super !vin si eu

Lasă un răspuns

