Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Cu gandul la ce voi citi vara asta, si la ideea mea de mai demult de a citi „Ciresarii” pentru ca nu i-am citit la timpul lor, am zis sa recuperez restanta din generala si sa ma apuc de cele 5 volume.

Ma incant la ideea ca am vrut sa iau o carte amintire din Petrosani, sa-mi aduca aminte de cursul de orientare turistica, fiind nehotarata atata timp cat ne-am plimbat prin Diverta, am abandonat, dar pe drum spre gara m-au apucat remuscarile si m-am oprit la un chiosc de ziare, si culmea cartea ce se vindea impreuna cu Jurnalul National era primul Volum din Ciresarii.

Ma bucur ca actiunea se desfasoara la munte, deci dorinta mea de a pastra o amintire de la cursul de orientare a fost dusa pana la capat.

Am citit cu sufletul la gura primul volum pentru ca este scris in asa maniera sa te tina in priza. Am facut planul alaturi de ei, am cautat solutiile impreuna cu ei, am explorat perstera si normal ca le-am urat NOROC BUN!

Este un volum ce mi se pare ca se aseamana cu cele scrise de Jules Verne, care iti merg direct la inima indiferent de varsta.

Intamplari ce te trimit cu gandul la amintiri din vremea liceului , a scolii cum ar fi asteptarea vacantei sau a recreatiei.

Fiecare cred ca a pus la cale macar o data o excursie, o drumetie, o idee ce  i se parea incredibila, indiferent daca a reusit sau nu pana la urma sa o duca pana la capat.

Foarte interesant mi s-a parut capitolul in care autorul povesteste atat de frumos despre noaptea dinaintea marilor calatorii in care sti ca trebuie sa te odihnesti, sa dormi numai ca nu poti si iti trec prin cap tot felul de idei, bune sau rele si intr-un final obosit de atatea planuri adormi.

Sunt convinsa ca daca in zilele noastre copiii ar mai citi carti ca Ciresarii ar mai fi miscati din fata calculatoarelor macar la joaca in fata blocului daca nu in planuri atat de marete.

Comments on: "Ciresarii- Constantin Chirita- Volumul I Cavalerii florii de cires" (6)

  1. Vreau sa citesc cartea asta!

  2. NuKonteaza said:

    cartea este …..nu am cuvibte….ador ciresarii

  3. buna vreau sa va intreb dc vise pare cartea asta asa de tare pt ca mie no mi se pare este plitisitoare si am mai avut de facut si rezumat la ea daca vreti sa vb cu mn scrietimi pe adresa mea de mess diana.andreea99@ymail.com pa

    • Evelina Rustem said:

      Buna, nu pot sa cred ca i se poate parea cuiva plictisitoare o carte plina de aventura si actiune, excursii, planuri si un grup model. Te intreb altfel, ce carti iti plac tie?

Lasă un răspuns

