Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Asa cum v-am obisnuit cu spiritul meu „competitiv” de a participa cu perseverenta la concursuri pe internet,de data aceasta va aduc la cunostinta norocul prietenului meu Vali care s-a aflat printre bucurosii castigatori ai unei biciclete rosii Coca-Cola, din cele 400 puse in joc.

Premiul trebuia ridicat personal pe data de 17 iulie 2010 din Parcul Izvor, asa ca prietenul meu nu a mai stat pe ganduri si s-a urcat in tren sa vina spre Bucuresti. Ajungand devreme am preferat sa ne ascundem de caldura de afara putin in magazinul Unirea, asa ca in drum spre el am zarit linia de biciclete rosii ce isi asteptau proprietarii.

Cand ne-am intors erau insa frumos aranjate la fiecare cort cate 25-26 de biciclete rosii. Ne-am dus amandoi topaind de bucurie, spre cortul ce gazduia litera R de la Rusen, sa dea Vali cu semnatura si sa plecam cu frumosul premiu.  Surprinza insa ne-a fost sa vedem ca pe langa bicicleta rosie, premiul consta si in echipament de protectie – casti, genunchiere, cotiere, si aparatoare pentru maini, pompa pentru roti, si bonus o harta a traseelor pentru biciclisti din Bucuresti si o minicarticica cu „100 de idei pentru o viata activa”.

Pentru ca bicicleta este de fete, si pentru ca stia cat de mult imi doresc o bicicleta, Vali a decis sa mi-o dea mie, cadou. El fiind in graba spre casa am ramas eu la plimbare cu bicicleta, din punctul asta de vedere organizatorii nu au avut nimic de obiectat. In 2 ore cat am am mai stat pe acolo, Bucurestiul a crescut Rosu/Verde, precum spune sloganul, asa ca erau in zona destui biciclisti cu biciclete noi, zambitori.

Desi mai erau 2 ore pana la incheierea inmanarii premiilor, mai erau destule biciclete rosii fara proprietari, probabil erau castigatori din tara care nu au ajuns in Bucuresti, sau care nu au citit regulamentul de la inceput.

Sunt la curent cu turele organizate de Bikewalk, si in curand voi lua parte alaturi de Clubul de miscare la turul Bucurestiului. Dupa manifestul de la Piata  Presei Libere la care am luat si eu parte in primavara, Primaria a ajuns la o intelegere ca in fiecare sambata pana pe 4 septembrie, sa dea o banda biciclistilor, acestia fiind insositi de salvare si politie. Ura ura ura!!🙂

Desi i-am multumit personal, si cred ca s-a citit in ochii mei bucuria provocata de castigarea unei biciclete cadou din partea prietenului meu, vreau sa imi arat recunostinta fata de acest gest si prin acest blog.

Voi dezvalui in continuare cateva idei din carticica cu cele 100 de idei pentru o viata activa.Mi s-a parut o idee super tare promovata de Coca-Cola.

-coboara din autobuz cu o statie inaintea destinatiei si mergi pe jos drumul ramas;

-trimite mai putine mailuri si du-te la biroul colegilor mai des;

-intinde-ti picioarele, roteste-ti gleznele, strange-ti si intinde-ti picioarele cat timp stai pe scaun;

-plimba-te prin birou sau pe culoar atata timp cat se descarca un fisier mai mare;

-relaxeaza-ti ochii, uitandu-te mai intai la ceva apropiat apoi la ceva departat; repeta asta de 5 ori;

-intinde-te inainte si dupa somn;

-fa-ti ordine in lucruri;

-fa o plimbare dupa pranz sau cina;

-redecoreaza-ti locuinta;

-programeaza-ti o intalnire cu vecinii si mergeti la o plimbare in parc;

-idei pentru timpul liber: inscrie-te la cursuri de dans, invata-ti copiii jocuri traditionale care le jucai cand erai mica; du-te pe jos sa iei paine sau ziare; asculta muzica de fiecare data cand faci o activitate fizica; du-te si fa o plimbare in afara orasului in aer curat; cand mergi sa vizitezi un alt oras, iziteaza-l pe jos;

-idei pentru si dupa scoala: foloseste scarile in locul liftului;  mergi cu bicicleta; provoaca-ti prietenii la intreceri de alergare; joaca stafeta; incearca sa stai mereu intr-o pozitie verticala; joaca-te  in curtea scolii; promoveaza campionatele de sport intre elevi si profesori; vezi cine poate sari cel mai departe; inscrie-te intr-un club sportiv dupa scoala;

Aveti deja cateva idei de a va petrece timpul liber asa ca nu mai asteptati ziua de maine!🙂

Lasă un răspuns

