Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!

Grohe- baterii de lux


Uitandu-ma in lista de concursuri, acesta mi-a atras atentia, asa ca mi-am ratacit privirile pe site-ul www.baterii-lux.ro dar si pe blogul acestora cateva ore. Pur si simplu ceea ce am vazut m-a fascinat, desi nu sunt la curent cu nimic in domeniul bateriilor, tot ceea ce este legat de interiorul caselor, de amenajari si de design al bailor, bucatariilor,  mi-a placut intotdeauna.

Apa, elementul esential al naturii, se raspandeste peste 70% din suprafata naturii, ei bine desi procentul este ridicat, cantitatea acesteia este in scadere asa ca ce a-ti spune sa stiti mai multe despre o baterie ce are ca prim scop economisirea acesteia, Grohe garanteaza economisirea apei cu pana la 30%. Probabil v-am facut curiosi, ei bine ascultati in continuare.

Termostatele comercializate de Grohe sunt dotate cu EcoButton ceea ce permite economisirea utilizarii apei cu pana la 50%, acestea reactionand foarte usor la schimbarile de temperatura sau presiune, ceea ce face ca si consumul de energie sa fie mai mic.

Imi aduc aminte de o lectie de engleza cand vorbeam despre „Eco Friendly”, si aveam ca tema de gandire metode de a economisii resursele naturii, ei bine Grohe a rezolvat aceasta tema.

Sunt foarte multe amanunte care mi-au atras atentia pe acest blog si o sa ma opresc la cele mai relevante. Mi-a placut foarte mult categoria de tutoriale video. Nu am mai vazut pana acum pe alt site asa ceva, asa ca mi se pare o idee ingenioasa si foarte utila. De ce sa iti bati capul sa intelegi schemele din cutie sau sa  stai sa astepti dupa instalator, sa te certi cu el ca nu a facut treaba buna, atunci cand cei de la care ti-ai cumparat produsele iti pun la dispozitie niste clipuri cu metode de instalare?  In plus am citit ca produsele au un numar mic de
componente de instalat si de aceea este foarte usor si la indemana oricui sa le asambleze si sa le  monteze. (cu 50% mai repede)

O alta categorie interesanta si foarte de ajutor este cea cu schitele si ideile de amenajare a unei bai sau a unei bucatarii. Cei de la Grohe s-au gandit chiar sa iti faca si masuratorile asa ca nu mai ai multe de facut.

Nu pot sa ma abtin si sa nu spun ca am fost foarte placut impresionata de acest blog. Au numai idei ingenioase, de ultima ora as spune. Ce ai spune daca in schimbul statului la coada in supermarketuri, caratul butoaielor de apa, care la golirea lor nu stii daca vor ajunge la reciclare, vei folosi o baterie de buctarie cu microfiltre ce iti vor face apa cea mai pura? Pentru cei obisnuiti cu apa minerala, nu este problema, pentru ca Grohe s-a gandit sa iti faca toate poftele. Bateria de bucatarie poate fi completata de un sistem de mineralizare a apei, asa ca poti servi direct de la robinet apa plata, medie sau minerala. Sau poate vrei un ceai fierbinte? De ce sa astepti sa se fiarba apa, sau sa iti incarci bucataria cu un boiler/instant inestetic, atunci cand poti avea apa clocotita direct de la robinet.

Daca nu te-am convins inca, mai pot aminti de Grohe Whisper , ce permite o izolare fonica pentru bazinul vasului de toaleta pentru a nu-i deranja pe ceilalti atunci cand bazinul se goleste/umple cu apa.

Daca vrei o baie personalizata, trebuie sa ai in vedere GroheRainSower Rainbow, pentru a merge cu drag in baie si a-ti lasa stresul si supararile sa e scurga.

Atatea  idei inovatoare la o singura companie. Dupa cum spune si sloganul lor: „O imbinare perfecta a tehnologiei de ultima generatie cu o calitate superioara si un design unic.”

www.baterii-lux.ro


Lasă un răspuns

