Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Volumul acesta nu mi-a captat atentia pana la un moment dat, pentru ca nu era toata gasca ciresarilor implicata in actiune si nici activitatile acestora nu se indreptau spre un rezultat.

Mai apoi insa cand itele au fost puse cap la cap a inceput sa imi atraga si mie atentia si interesul. Desi foarte multe zile nu m-am atins de carte (o saptamana)  la serviciu, pe tren nu aveam cum sa merg fara sa citesc, iar mediul este linistit ceea ce imi permite sa aprofundez, mi-am ridicat si eu antenele sa  il descopar alaturi de Ciresari pe cel ce a furat Tanagralele.

Eu eram convinsa ca le-a luat directorul, dar acest lucru mi-a fost negat insa de autor afland apoi ca au fost date de acesta profesorului , deci au fost furate mai apoi.

Eram la fel de convinsa dupa spusele lui Dan ca cel ce le-a furat va fi demascat in ultimele randuri ceea ce s-a confirmat la final.

Din cele trei volume de pana acum, acesta este cel politist in care ciresarii isi aduna toate puterile pentru a afla adevarul si pentru a aduce dreptatea, si au dus si aceasta misiune pana la capat.

Au interogat, au suspectat, au urmarit, au folosit orice indiciu pentru a ajunge la hoti si la gasirea tanagralelor.  Iar adevarul cu rotile de noroc din balciuri la care nimeni nu castiga nimic consistent, este adevarat. Nu am urmarit acest acest joc pentru ca intuitia mea imi spunea ca este o smecherie, dar cu prima ocazie voi arunca o privire.

Sunt curioasa in continuare ce are sa se mai intample…

Lasă un răspuns

