Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!

Septembrie in Sinaia


Urme de raze de soare din vara risipite pe Valea Prahovei. Un week-end in care meteorologii s-au pacalit, pentru ca se anunta cer innorat, iar noi ne-am scaldat intr-o baie de soare la 1604 metri altitudine.

La invitatia iepurelui Madutzel de a petrece un week-end la vila din Sinaia, nimeni nu a putut spune nu. Asa ca ne-am reunit o parte din gasca de la Revelion si ne-am pus pe distractie.

Pentru ca am fost pentru relaxare, traseele au fost usoare accesibile oricui. Traseul spre Cota 1400 este cred cel mai cunoscut traseu din Sinaia, desi majoritatea aleg variantele mai usoare: masina sau telegondola, exista totusi un numar restrans de turisti care aleg traseul pe jos. Printre ei si noi profitand de vremea buna, ne urnim de  la cabana pe traseul carosabil cu mici scurtaturi prin padure.

In functie de conditia fizica si ritm se fac doua grupuri. Ajungem la cota si ne tolanim pe iarba, in locul unde asta iarna ne dadeam cu sania, termometrul arata 25-26 grade Celsius iar vantul aproape ca nici nu se simte.

Ceva imi sare evident in ochi, multi biciclisti pe varf de munte,si ce a fost de-a dreptul socant, o familie cu doi copii pana in 5 ani,fetita si baiat, drumul cam accidentat si periculos insa toti 4 se tineau bat pe biciclete.

Cand am spus baie de soare am spus adevarul pentru ca am stat mai bine de 40 de minute la soarepe iarba. Eu as fi vrut sa urcam si la cota 2000, dar nefiind nici un amator am respins totusi ideea telecabinei.

La coborare, Vali, Florin si Ivo au ales drumul cu masina cu Florin al lui Mada, insa pana sa auzim de la ei doi soferi ne-au avertizat ca mai jos este ursul pe sosea, daca pe primul l-am crezut glumet, al doilea avertisment suna a adevar, cu toate acestea am decis sa mai coboram o bucata pana ce Florinii s-au intors sa ne ia si pe noi. Intre timp am mai glumit pe baza ursului si a ursoaicei, pentru ca mascota era pui.

Imediat dupa ce am coborat cu masina inca o serpentina am ajuns la locul cu pricina,unde lumea oprise sa faca poze, sa-i dea de mancare. Desi la fiecare drumetie ursul este subiect „tabu” acum l-am confruntat. A fost dragut, pufos si foarte mancacios, era o femeie care ii arunca paine, iar durduliul nu pierdea nicio frimitura.

Cam asta a fost ziua I, incheiata cu gratar si joc de Remmi si Poker.

Pentru a doua zi, erau multe propuneri pentru ca vremea a fost buna in continuare, cum ar fi traseu la Poiana cu Izvoare, vremea era asa de buna incat eu m-as fi incumetat si la „Cruce”, Aventura Park Brasov…dar ne-am rezumat la cabana Susai, amintiri din copilarie.

Am venit sa vedem modificarile survenite in ani, deoarece acum este o cabana privata, traseul este neschimbat, insa picioarele de oameni mai rare. Cabana s-a dezvoltat mult, chiar pana sa ajungem acolo povesteam si ne aminteam de camere, de WC-urile afara, de generatorul de curent electric si altele.

Am mancat bine pe terasa la aer curat si cu o priveliste de neuitat colorata de 2 caluti.

S-a pus problema parcurgerii unui traseu mic de 30 de minute spre o vila a lui Ceausescu, a cazut si acesta…ca toate celelalte si rau imi pare ca nu mai sunt ca altadata cand imi duceam la capat orice plan fara sa depind de ceilalti.

Cu mare parere de rau, desi a fost un week-end exc elent ne-am facut loc in coloana de masini spre Bucuresti. Bucurosi ca am luat o gura de aer curat, ca am ras copios si ca am luat in amintire ultimele clipiri de soare de pe Valea Prahovei.

 

 

Comments on: "Septembrie in Sinaia" (1)

  1. ce draagut..si noi ne am simtit f bine cu voi pentru ca sunteti cei mai dulci iepurasi ever si tu eve mai ales inveselesti toata atmosfera🙂

Lasă un răspuns

