Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!

Wellness Show- Fit4u RomExpo


Inca din vara de cand se faceau inscrierile pentru orele demonstrative mi-am facut planul ca in weekend-ul cu 25-26 Septembrie sa nu plec din Bucuresti cu nici un chip.

Desi vremea a fost urata, m-am tinut de promisiune. Cu Ivonici dis de dimineata am fugit spre RomExpo pentru ca imi facusem planul sa ajungem la ora de kick box tinuta de Razvan Protasievici si Costin Bucura, stiam ca o sa am numai de invatat de la aceasta conventie pentru ca voi aplica in orele mele de aerobic ceea ce m vazut. 

Am gasit pavilionul 13, si desi stiam ca intrarea este 5 lei, ne-au dat voie sa intram fara bilet. Am lasat rucsacul deoparte si ne-am pus pe miscare. Dupa ce m-am acomodat cu stilul de ora, am aruncat o privire imprejur si le-am zarit pe Cristina si Camelia de la Clubul de Miscare pentru Sanatate.

Am incercat sa tin ritmul alert ce se impunea atat de instructor cat si de muzica iar combinatia de lovituri de brate  si de picioare mi-a placut mult. Pentru ca am intarziat vreo 10 minute cat ne-a luat sa gasim pavilionul,  cred ca am pierdut partea de incalzire.  Pentru ca exercitiile sa aiba si mai mare eficienta, au avut si o parte de sol, destul de solicitanta mai ales ca am fost si racita si ma durea toata carnea pe mine, nasul desi nu mai era infundat de la atata topaiala nu puteam respira ca lumea cu el. Solicitant dar placut.

Ne-am reunit si cu Grupul de Miscare si ne-am indreptat spre zona de Spinning si pentru ca nu fusesem pana acum la un astfel de curs, a fost ceva nou pentru mine.   Un curs tinea  2 ore, iar noi am intrat la cursul tinut de cei doi instructori straini Richmond Bachia si Ladislau Kristof. Muzica antrenanta si aici, participantii plini de voie buna.

Imediat ce am vazut ca a inceput cursul de Dance and Jam tinut de Tonkins Anderson am lasat bicicletele pentru a invata o coregrafie de-al lui Michael Jackson. Pentru ca ne-a luat cam din oala, a fost mai complicat si au fost destui care au abandonat pe parcurs, eu perseverenta m-am chinuit pana la sfarsit, am incercat macar daca de iesit nu prea a iesit.

In continuare au venit trei fete sa tina cursul de Z Express/ Hip Hop si anume: Cristina Constantinescu / Roxana Chiperi/ Anca Bucur. Fetele cu coregrafiile lor au strans imediat lumea atat in spatiul de dans cat si spectatori. N-am putut sta deoparte si am dansat si noi.  Fiind trei, au facut prin rotatie cate o coregrafie, iar lumea a prins repede miscarea si totul s-a desfasurat bine. M-am intalnit chiar si cu instructorul de dans Tudor Mihai de la sala de dans Happy Feet Studio, cu care am avut cursul de dans de la Izvorul Muresului.

Pentru ca am pus suflet in miscare, si mi-am dat tot interesul, tricoul meu era lac, asa ca la urmatorul curs, cel de Bootu Express tinut de Emilia Dimitrieva am asistat doar ca spectatoare, Ivonica in schimb a incercat o buna bucata. Am aflat si despre ce era vorba, pentru ca pe site scria doar numele, dar despre  o parte din ele, desi  prin multe cautari,nu am gasit nici macar odescriere.

Asa ca Booty Express este o forma de aerobic ce se bazeaza pe fota si echilibru, o buna parte din exercitii fiind formata din genuflexiuni si fandari, ca orice ora de aerobic are o parte de sol ce contne exercitii pentru abdomen si fesieri.

Urma Latin Tribal, iar abia apoi Kangoo Jumps, asa ca de comun acord am hotarat sa ne indreptam spre casa, obosite fiind dar totusi multumite de ceea ce am vazut.

Ar trebui sa se tina mai des astfel de conventii pentru publicul larg, nefiind taxa de participare. Concomitent cu targul Wellness Show mai erau si alte targuri de cosmetice si obiecte de pescuit, unde pot sa spun cu parere de rau ca era mai mare ingramadeala decat la Sport.

Inca ceva dragut, pentru participarea la aceste ore demonstrative cu cei de la WorldClass, am primit in semn de recunostinta cate o punguta ce contine un recipient pentru apa, o cutie cu vitamine pentru articulatii puternice si un CD cu muzica de aerobic ce imi vor fi foarte utile.

Comments on: "Wellness Show- Fit4u RomExpo" (2)

  1. Evelina Rustem said:

    de crossuri cand scrii?😉

  2. Evelina ai o adresa de email, pe care sa iti trimit un program de editare foto?
    Am vazut comentariul tau pe Okian si vreau sa ajut, eu personal editez fotografii.

Lasă un răspuns

