Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


A fost un week-end aglomerat si cam mohorat dar foarte antrenant.Fiind ulimul week-end din vacanta de vara, am hotarat sa fie memorabil, asa ca eu impreuna cu Ivonica si Vali, ne-am afisat la Startul Crosului Petrom luptand pentru o cauza nobila si anume: pista de biciclete din Bucuresti.

Ca in fiecsre an Petrom s-a angajat sa amenajeze un metru de pista de biciclete pentru fiecare participant la cros, anul acesta au fost 2100, deci voi putea parcurge in siguranta inca 2 kilometri cu bicicleta.

Desi afara era frig si urat, atmosfera s-a inviorat alaturi de Catalin Maruta si Carmen Bruma cei ce prezentau pe scena, timp in care soarele s-a afisat pe cer. S-a alergat in sens invers fata de Crosul Toyota de anul trecut in jurul Casei Poporului (4 kilometri si un pic), dealul fiind asaltat din prima.  Am alergat cu Ivo trei laturi ale Casei, si am abordat tehnica lui Vali pentru a o incuraja sa alerge constant fara sa vrea sa se opreasca. Am ajuns la finish pe locurile 150 si  158, ceea ce mi s-a parut ok, pentru ca am alergat foarte lejer fara sa simt pic de oboseala.

La cros a participat si o doamna foarte in varsta, care venea direct de la un cros tinut in Baia Mare, ceea ce a stranit admiratia in public.

Crosul aavut organizat si o tombola, desi prost organizata, a fost.

Clubul de Miscare pentru Sanatate a fost prezent in numar mare, asa ca impreuna am construit 14 metri de pista de biciclete, lucru pentru care suntem mandri.

Pentru ca soarele nu a stralucit pe cer mai mult decat crosul, dupa trecerea liniei, si participarea la tombola ne-am indreptat spre casa mai binedispusi.

Este primul Cros Petrom la care particip pentu ca de data asta am fost in Bucuresti.

Cu tot frigul de afara sunt inca amatoare de crosuri, si particip din pura placere.

PS: In acelasi week-end a avut loc si Conventia fit4u de la RomExpo si Let’s do it Romania, si conventia Master Class din Baneasa…deci grea decizie, am reusit totusi sa ma prezint la 2 din ele.

Lasă un răspuns

