Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Desi auzisem de spinning inca de cand venise moda in tara, nu incercasem inca, decat de proba la Conventia Fit4u destul de recent  si atunci nu de la inceputul orei,  cam cu bajbaiala asa. De indata ce am auzit de ora de spinning de la Bamboo Fitness tinuta de Emanuil Rednic, m-am gandit ca e o oportunitate sa ma prind totusi cat de cat de treaba cu spinning-ul, asa ca m-am inscris.

Pe o vreme foarte urata, m-am indreptat singurica si zgribulita spre Ion Mihalache, locatia salii, si am preferat sa nu ma interesez pe internet inainte de aspect si altceva, tocmai pentru ca uimirea de la fata locului sa fie mai mare. Pentru ca numarul bicicletelor a fost de 25, de data asta si numarul chiulangiilor a fost mai mic.

Sala foarte frumos amenajata si destul de spatioasa, dar vreau sa ma axez mai mult pe ceea ce mi-a placut si la ce anume am fost atenta.  Pentru ca sunt un instructor de aerobic la inceput de drum, mi-am propus ca in astfel de situatii sa fiu atenta pe mijloacele si metodele altor instructori, si in acest mod sa acumulez un strop de experienta.

Asa ca, desi stiam foarte bine ca muzica este unul din cei mai importanti factori prin care poti tine oamenii cu care lucrezi in priza, si foarte entuziasmati de ceea ce fac, pana in momentul de fata consider ca mai am mult de lucrat si cautat. Pentru a fi un instructor bun, cred cu desavarsire ca trebuie sa ai o cultura muzicala, chiar si pentru un profesor de educatie fizica.

Vocea face totul, pe langa partea demonsgtrativa si fizica, cu gura trebuie sa insotesti demonstratia, trebuie sa descrii, sa explici, sa incurajezi, trebuie sa ai o voce impunatoare si sa nu te lase dupa 2-3 ore tinute, ceea ce mie mi se intampla des.

Cunostinte vaste, pe care sa le ai „up to date” ceea ce incerc si eu tot timpul, desi timpul se contracta, sunt cu ochii si urechile ciulite sa retin ceva ce imi va fi folositor, informatii ce imi vor deschide noi oportunitati si asa mai departe.

Credeti ca m-am indepartat de subiect,nu-i asa? Nicidecum, toate cele pe care am pus accentul le-am vazut la ora de spinning si le-am remarcat ca lucruri pozitive, mi-au deschis ochii la ceea ce ar trebui sa fac si eu de acum incolo. A fost o ora in care m-am simtit foarte bine, desi uneori mi s-a parut ca e greu la deal, l-am trecut si am mai urcat unul si inca unul si tot asa o ora intreaga, firesc ne-am dat si jos de pe deal  sa ne mai tragem sufletul.

Coregrafia, de ce am lasat-o la urma? pentru ca a fost super, mi-am dat seama ce efect a avut asupra participantilor, si cate optiuni de coregrafie exista si in sppining. Vorbind cu Elu am primit niste mostre pure de coregrafie de spinning cu care a facut show.

Atmosfera a fost una foarte placuta, cu momente de chiuit si de apa,  cu informatii noi, cu voie buna si cu un instructor profesionist pe care il vom sustine la Maratonul Bucuresti, iar Clubul De Miscare pentru Sanatate cel ce se ocupa de organizarea unor astfel de activitati a fost in forma maxima.

Muzica, lumina, atmosfera, colectivul, instructorul,locatia toate au fost la cote maxime! Iar in privinta spinningului ma cam bate gandul sa fac un curs, chiar mi-e dor sa fac un curs.

Daca te-ai gandit vreodata sa faci miscare si nu ai avut un colectiv cu aceleasi perspective, sau pur si simplu nu ai reusit sa iti organizezi timpul singur, ar fi cazul sa te inrolezi cat mai repede in Clubul de Miscare pentru a lua parte la activitati sportive desfasurate gratuit in aer liber sau in interior.

Felicitari tuturor celor ce au astfel de initiaitive!! In entuziasmul meu de scris, sper ca nu am omis nimic.

PS: Pentru ca m-a lasat camera la greu, mi se pare asa aiurea sa ies din casa fara ea, trebuie sa fac ceva cat mai urgent in sensul asta. Pozele sunt preluate de pe Facebook, Clubul de Miscare pentru sanatate.

Comments on: "Bamboo Fitness- Ora de spinning" (2)

  1. veveritzo,

    abia am asteptat sa citesc si feedback-ul tau.

    fain, si f bine ca pui accentu pe miscarea de sport, ea nu trebuie sa fie una de fitze, sa ne etalam echipamentu luat din cine stie ce duty free, ori promotie, ci sa fie de fiecare o ocazie pentru consolidarea psihicului si fizicului

    tine-o tot asa!

    • Evelina Rustem said:

      🙂 in nici un caz nu sunt de acord cu ce ai spus si tu mai devreme, cu etalarea echipamentului, cu fitzele…faci miscare pur pentru a te simti bine, pentru a scapa de stres, pentru a-ti imbunatati tonusul muscular dar si psihic!
      Mersi frumos!

Lasă un răspuns

