Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Pentru ca anul acesta am un program foarte alert si incarcat, cand am ocazia sa particip si la altceva in afara de cursuri si serviciu, merg bucuroasa.

Pentru ca intr-un fel sau altul sunt conservatoare, am vrut sa particip la acest eveniment pentru ca am participat si anul trecut si a fost interesant, insa de data aceasta s-a tinut in Pantelimon la Scoala de Arte si Meserii 2. Anul trecut am fost la partea de forta a musculaturii abdominale, de data asta cu Vali si Irina ne-am bagat la partea ce testa latura rezistentei aerobe, in care elevii trebuiau sa mearga pe loc timp de 2 minute, rolul nostru fiind sa le luam pulsul inainte si dupa efort si sa le numaram pasi facuti.

Desi dupa cum am mai spus am mai luat parte la astfel de evenimente si din acesta am avut multe de invatat cum ar fi:  cum sa incurajezi un om sa continue ceea ce a inceput, cum sa-l motivezi sa ajunga pana la capat sau cum sa-l convingi sa faca ceea ce i se cere. Cu pulsul am avut de asemenea de constatat dar si de aplicat partea teoretica, 3 ore neincetat.

Aceasta evaluare facuta de Special Olympics este destinata celor neintegrati social, sau cu anumite probleme pentru a ocupa diferite locuri de munca, ceea ce e spre binele lor.

Am primit de aici si o brosurica cu pozitii de stretching, exercitii pentru imbunatatirea echilibrului sau a fortei diferitelor grupe musculare care imi va fi de asemenea utila.

Imi face placere sa iau parte la astfel de activitati si sa practic ca voluntara, mi se pare o activitate ideala pentru timpul liber.

Lasă un răspuns

