Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Asa cum sunt eu cu ochii dupa evenimente si iubitoare de carte, cand am fost anuntati la cursul de Evaluarea si Masurarea activitatilor motrice de catre domnul profesor Tudor Virgil de Targul de carte Gaudeamus, nu am ezitat sa ma implic si in organizare, respectiv in expunerea publicatiilor la standul facultatii noastre. Pentru ca targul s-a desfasurat pe mai multe zile, si stundentii implicati au fost mai multi, asa ca nici Vali si nici Irina nu s-au dat in laturi.

Pentru ca seara merg la sala, m-am inscris pentru ziua de joi dimineata si pentru ca fiind prima zi de targ, am aranjat cartile alaturi de doamnele de la facultate, respectiv doamna bibliotecara Nadia Cristescu. Nu mai fusesem de ceva timp la un targ asa ca, Gaudeamus a picat la tanc. Cu ocazia asta am vazut si ce carti s-au mai scos la noi la facultate si nu am ratat ocazia sa le rasfoiesc si sa imi clatesc ochii. Mi-au atras atentia in special cele pe aerobic ale domnului profesor Gabriel Popescu, si ale doamnei Sabina Macovei, si nu mica mi-a fost uimirea sa vad o carte despre fitball, scoasa de doamna cu care am facut initierea in fitball, la cursul organizat de Federatia Sportul pentru toti, Ana Maria Boros. Pentru ca ador activitatile motrice de timp liber, eu fiind una din studentii care nu au facut sport de performanta, cartea despre jogging a doamnei Corina Tifrea mi s-a parut de asemenea foarte interesanta si foarte utila, avand chiar niste explicatii pretioase despre stretching, cu imagini reprezentative, iar imaginea de pe coperta o ilustreaza pe plaja alergand, activitate foarte indragita de mine. In aceeasi arie intra si cartea doamnei profesoare Aura Bota cu “Activitati motrice pentru o viata sanatoasa” ce o am inca de anul trecut si mi-a fost de ajutor.

Pentru cei de la Sport performanta, au fost de asemenea expuse carti ce cuprind teme din antrenamentul sportiv, la volei, atletism, gimnastica, lupte, fotbal, baschet etc. Sa nu uitam totusi si de kinetoterapie, Universitatea Nationala de Educatie Fizica si Sport avand profesori foarte pregatiti si in domeniul acesta a avut expuse si carti de recuperare prin miscare respectiv: inot (Luciela Vasile) si volei ( Dina George si Croitoru Doina).

Pentru ca joi cand am mers eu, targul inca nu era official deschis, doamna bibliotecara m-a invitat si luni, cand, desi era ultima zi de targ, era inca plin de lume. Am dat roata in tot Pavilionul Central de la RomExpo, si m-am uitat sa vad ce titluri imi sar in ochi. Am cumparat dupa mai multe calculi, o carte de turism, cu trasee montane si puncte turistice de vizitat in Oltenia de Nord, carte ce era la oferta cu 5 ron.

Mi-a mai atras atentia standul cu carti postale si vederi din tara a fotografului: Razvan Voiculescu, unde de asemenea preturile erau mici, asa ca 2 vederi mi-au luat ochii: Rasarit la Vama Veche, si o imagine cu pescarusi deasupra valurilor la aceeasi locatie sa le folosesc drept semn de carte. (1 ron vederea) am primit impreuna cu fotografiile si o invitatie la lansarea albumului de fotografie si film de scurt metraj din Tara Lapusului, numai ca era la o ora de seara cand eu sunt la sala, dar mi-ar fi placut nespus sa merg, probabil cu alta ocazie.

Pentru expozanti, organizatorii au pregatit un pachet de aducere aminte cu o carte si o agenda Gaudeamus, agenda foarte frumoasa, mi-a placut din prima, asa ca am cautat pe la standuri sa vad daca se comercializeaza, vazand ca nu este, am mers la secretariat sa intreb daca au de vanzare chiar la ei, si din pacate am primit iar un raspuns negativ. Doamna Nadia, vazand cat de multi mi place, s-a oferit sa mi-o daruiasca pe a dansei, ceea ce m-a surprins. Voi scrie in ea cu mare drag stiind ca este primita si este de la un eveniment drag mie: prezentare si targ de carte.Ii multumesc pentru agenda si prin intermediul blogului.

Comments on: "Targ de carte Gaudeamus 18-22 Noiembrie 2010" (2)

  1. Wow!!! Super tare!!! La cluj nu aveaqm sansa sa ne implicm in asa multe activitati. Suntem mai blegi in Ardeal :)). Profita la maxim de orasul ala gigant🙂 Ce-as fi vrut si eu sa invat intr-un oras mare😦 Ghyghy esti noul meu idol in materie de miscare🙂

    Te-am pupat

  2. […] Targ de carte Gaudeamus 18-22 Noiembrie 2010 Tue Dec 21, 2010 18:44 pm Asa cum sunt eu cu ochii dupa evenimente si iubitoare de carte, cand am fost anuntati la cursul de Evaluarea si Masurarea activitatilor motrice de catre domnul profesor Tudor Virgil de Targul de carte Gaudeamus, nu am ezitat sa ma implic si in organizare, respectiv in expunerea publicatiilor la standul facultatii noastre. Pentru ca targul […] […]

Lasă un răspuns

