Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


In nebunia de oferte din ultima vreme pe site-urile de profil, Ivonici a achizitionat 4 vouchere la Escalada in Liberty Mall, cu gandul sa mergem toti 4, numai ca din lipsa de timp, am mers pe rand. Pentru ca se apropia deja data limita, ne-am gandit ca inainte de Craciun sa mergem sa ne amintim de escalada de la orientare turistica din Parang.

 

Party-Aventura este un loc destinat exclusiv relaxarii si activitatilor motrice de timp liber, ce ar fi trebuit sa fie plin de copii, studenti sau parinti, noi insa am prins o zi mai libera, iar instructorul Marius s-a ocupat exclusiv de noi.

Asa ca am inceput cu initierea pe un traseu de copii, cel galben, pentru a ne acomoda cu prizele, apoi am lucrat alternativ, pentru a ne putea odihni cat de cat intre trasee. Numai ca odihna mea incepea sa fie limitata pentru ca Vali se catara una-doua, si cobora la fel de repede.

Primul traseu a fost cel galben, apoi rosu, portocaliu, verde, mov, gri si albastru. Pe voucher-ul cumparat cu 10 ron, aveam 6 urcari dar pentru ca ne-am miscat bine, si eram singuri, ne-a lasat sa il incercam si pe cel de-al 7-lea cel mai complicat, pe care Vali a reusit sa il termine, eu in schimb am abandonat dupa ce am reusit cu chiu cu vai si cu ajutor sa ma ridic 1 metru jumatate de la sol.

Toate traseele au fost interesante pentru ca la escalada nu doar fizicul trebuie sa te ajuta ci si psihicul pentru ca mintea trebuie sa fie legata de corp, pentru a putea sa iti construiesti tu singur drumul pe care poti urca. Asa ca in topul celor mai dificile, excluzandu-l pe cel din urma nefinalizat, cel portocaliu mi-a fost de asemenea greu. Am ajuns la capat sa trag de clopotel, dar am coborat cu antebratele de piatra, incordate la maxim. Am stat foarte mult sa ma gandesc pe ce sa calc, avand in picioare adidasi de alergat si nu espadrile, aveam impresia tot timpul ca nu am loc sa pun piciorul si ca imi va aluneca, asa ca tot traseul am avut greutatea corpului mai mult in brate.

Cel mov, a fost mai usurel, pentru ca pe sus, desi avand picioarele lungi am trisat si am calcat de vreo 2 ori si pe traseul gri. Am trisat dar am ajuns sa trag de clopotel si la el. Din poze am vazut ca si la traseul portocaliu am trisat cu un picior pe mov. Oricum fiind o activitate de timp liber, placerea practicarii conteaza cel mai mult, iar aceasta activitate chiar mi-a facut mare placere, fiind o aducere aminte a celor de vara trecuta, fiind ceva nou pentru ca am facut catarare pe perete in interior si pentru ca in anul I am avut un regret ca la Studentiada fiind deja obosita si flamanda, nu am mai urcat pe peretele Politehnicii.

Acum cateva detalii Party-Aventura: Panoul are o inaltime de 9 metri, o suprafata catarabila de 50 metri patrati si dispune de peste 600 de prize. Panoul cuprinde 8 trasee cu grade de la 4 la 6+, un grad destul de ridicat in escalada si este accesibil copiilor cu varste mai mari de 5 ani, precum si tinerilor si adultilor.

Pentru ca este o activitate placuta de timp liber, parintii ar trebui sa se gandeasca la sanatatea copiilor si sa apeleze cu incredere la astfel de servicii, fiind o activitate placuta, antrenanta care le dezvolta aptitudinile fizice.

Pentru ca sunt un viitor profesor de educatie fizica si sport, consider ca escalada pe perete este ceva ce ii va atrage pe copii foarte mult, putandu-se organiza concursuri de catre scoala sau chiar de Party Aventura,concursul fiind foarte motivant pentru tineri; in luna octombrie avand loc cea de-a 7-a editie de escalada, aceasta fiind gratuita. Oricum tariful normal este de 10 Ron/ 3 urcari, ceea ce mi se pare convenabil avand in vedere tarifele firmelor concurente.

Asa ca nu mi-a mai ramas decat sa va urez decat, catarare placuta!Aveti sansa dumneavoastra la miscare!

Pentru mai multe detalii si programari: http://www.party-aventura.ro

Comments on: "Clubul Magic Aventura Libery Center~ Escalada 23 Decembrie 2010" (1)

  1. […] Clubul Magic Aventura Libery Center~ Escalada 23 Decembrie 2010 Thu Dec 23, 2010 17:48 pm In nebunia de oferte din ultima vreme pe site-urile de profil, Ivonici a achizitionat 4 vouchere la Escalada in Liberty Mall, cu gandul sa mergem toti 4, numai ca din lipsa de timp, am mers pe rand. Pentru ca se apropia deja data limita, ne-am gandit ca inainte de Craciun sa mergem sa ne amintim […] […]

Lasă un răspuns

