Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Vacanta asta de 3 saptamanani am vrut din tot sufletul  sa o dedic cititului si relaxarii asa ca asta am si facut. Avand Cuponul de reducere oferit de Ambition la libraria Carturesti, mi-am innoit biblioteca cu cateva titluri  ce vor aparea si aici pe rand, si m-am delectat cu muzica, si atmosfera din librarie rasfoind diverse carti in rafturi.
Dragostea dureaza trei ani, este o carte dupa care s-a scris si o piesa de teatru ce se  joaca an de an la Laptaria lui Enache, asa ca am considerat ca merita citita.

Cartea reprezinta un (Anti)tratat  de iubire moderna in care autorul in pielea lui Marc isi povesteaste si isi analizeaza anii de viata incepand cu divortul sau.Chiar asa incepe cu petrecerea de divort. Adauga pasaje din timpul casatoriei sale, apoi tranteste iar divortul. Incercand sa depaseasca momentul incepe o noua relatie de al carei sfarsit este sigur: nu poate tine mai mult de 3 ani. Incearca sa te convinga in 226 de pagini ca Dragostea chiar tine 3 ani, si nu poti depasi acest prag cu nici un chip, dand chiar si argumente stiintifice, ce mai, apeland la absolut toate metodele, subliniind experientele sale pentru a fi si mai credibil, ca in urmatoarele 8 pagini sa isi ceara scuze ca tocmai te-a mintit incepand de la titlu si demonstrandu-si siesi ca dragostea poate dura mai mult, depasind bariera de trei ani.

Per total cartea este dupa parerea mea cam vulgara, cum sunt majoritatea cartilor moderne, si fiind scrisa si de un barbat poate putin si mai vulgara.  Pasajele sale se intrepatrund in care isi aduce aminte si povesteste din fosta relatie, cu noua lui relatie, fosta sotie se imbina cu actuala iubita si tot asa.

Aduce in sustinerea acestei idei  pasaje ale altor autori sau statistici ale unor cercetari stiintifice, aduce chiar si elemente din domenii cum ar fi anatomia, chimia.

Insista cu ideea sa fixa cum ca dragostea nu poate dura mai mult de trei ani nici macar cu 1 minut, incat ok fie ca tine, numai hai sa vedem la ce concluzie ai ajuns pana la urma.

Nu este o carte care m-a influentat sau care m-a marcat, ci o carte care o voi retine prin simplul fapt ca m-a socat din multe puncte de vedere.

Exemplarul ce il am are scrisul mare, se citeste foarte usor si repede, iar propozitia cu care incepe este: “Dragostea este o batalie pierduta dinainte.” Pretul intreg a fost de 25 Ron.

Inca mai astept stagiunea in care se va juca iar aceasta piesa si voi merge negresit. Despre teatru am auzit numai cuvinte de lauda. Poate si cei care au citit cartea au fost impresionati iar eu nu am putut intra in profunzimea ei.

Citate:

„Cele mai frumoase serbari sunt cele din interiorul nostru.”

„Singurul avantaj al divortului este ca iti permite sa te speli pe maini fara a ramane cu sapun pe deget din cauza verighetei.”

„Si apoi in clipa despartirii ne cuprinde deodata emotia , ne stapanim lacrimile dar ele ne curg pe dinauntru.”

„Razbunarea e o mancare care se mananca rece.”

Comments on: "Dragostea dureaza 3 ani: Frederic Beigbeder" (1)

  1. […] Dragostea dureaza 3 ani: Frederic Beigbeder Fri Jan 07, 2011 21:39 pm Vacanta asta de 3 saptamanani am vrut din tot sufletul  sa o dedic cititului si relaxarii asa ca asta am si facut. Avand Cuponul de reducere oferit de Ambition la libraria Carturesti, mi-am innoit biblioteca cu cateva titluri  ce vor aparea si aici pe rand, si m-am delectat cu muzica, si atmosfera din librarie rasfoind […] […]

Lasă un răspuns

