Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Cartea asta este inca din seria Carturesti, inca nu am avut timp sa trec la cea Nemira, o sa aflati cat de curand povesti interesante si cu ele. Asa ca incantata fiind de faptul ca am iar timp de mine si de ceea ce imi face placere, m-am aruncat in „Valurile iubirii”. Stiu ca am cercetat multe descrieri de carti pana sa ma hotarasc la titlul acesta…amintindu-mi si de concursul de acum vreo patru ani cu cartea ” Sotia pilotului” de aceeasi autoare, m-am decis.

Nu mi-a luat mai mult de doua zile lectura, fiind editie de buzunar si cam seaca in primele 200 de pagini din 300, in care imi parea rau de un titlu atat de frumos, irosit pe o lectura atat de slabuta, nu m-am lasat de ea convinsa fiind si de Nonuca care o citise deja, ca o sa imi placa la sfarsit mai mult ca sigur. Nu a trecut mai mult de 2 ore pana ce situatia isi schimba mersul, iar intriga pare sa ma atraga.

La inceput doar paragrafe goale, scrise telegrafic prin care autoarea este rece si incearca parca sa isi tina cititorul la distanta, se transforma in ultima suta de pagini intr-o draguta ce impartaseste situatii tragicesi te are aproape pentru a-i fi mai usor in astfel de imprejurari.

Cand subiectul nu era inca atat de atractiv, imi sareau in ochi doar chestii deranjante cum la fiecare doua randuri aparea numele Sydney, iar daca prima propozitie incepea cu altceva, a doua cu siguranta debuta cu numele personajului principal,  ceea ce devenea deja destul de deranjant.

Dupa toata intorsatura de situatie, incepi sa te apropii de povestire si sa pui la suflet toate cele intamplate, stiu ca la o anumita lovitura, atat pentur cititori cat si pentru Sydney, aproape ca-mi dadeau lacrimile, ca la finalul unui film de dragoste.

Desi nu credeam ca aceasta carte va schimba ceva la mine, ei iata ca am reusit sa scot de la ea chiar si niste citate placute:

„…ea vede casatoria ca o eliberare, un pasaport spre o tara care ai vizitat-o deja si vrei sa te intorci.”

„Exista lucruri mai teribile decat iubirea si pierderea ei: un copil cu handicap, un climat de teroare, teroristi sinucigasi…”

„M-am intrebat intotdeauna daca fericirea nu incearca sa captureze ceea cen-ai avut niciodata, sau un lucru ce nu l-ai avut in copilarie si il vrei inapoi.”

„E greu sa iei toata viata dintr-o casa.”

Pe scurt subiectul titlului de fata se deruleaza la o casuta de vacanta aflata la malul oceanului, unde valurile acestuia va spala urmele unei casnicii nefericite, urmele unui sot pierdut in accident aviatic si regretele unei casnicii neifaptuite, dar lasand pentru viitor o speranta spre bine, un nisip neatins, cu intrigi multiple, cu aripi de pescarusi si ploi de petale de trandafiri ce au la radacina multa dragoste.

Sydney cum ati aflat deja, va fi prinsa intr-un conflict de interese intre doi frati, ea fiind venita ca meditatoare pentru sora lor cea mica, Julie, pentru engleza si matematica.

Distrusa sentimental dupa casatoria-ce-nu-a-avut-loc, se retrage in cochilia ei, lasand un urma persoane ce au fost de partea ei in acea situatie, regretand apoi cand va fi prea tarziu.

O carte despre cum sa treci peste momente dificile din viata, despre cum sa nu-ti pierzi niciodata speranta.

PS: Primul blog scris din tren, direct online! hihi, „a dream come true!”

Lasă un răspuns

