Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Pentru ca saptamana aceasta s-au imbinat atat de bine evenimente din categorii total opuse, au echilibrat perfect balanta si au reusit sa imi readuca zambetul, adica obiectivul a fost indeplinit. Inca nu stiti despre ce este vorba, pentru ca titlul ar putea foarte bine sa se refere la o simpla lansare de carte, dar totul este imbracat in mult mai multa magie.

Voi incepe povestea de la comentariul primit la recenzia facuta de mine pentru mult preaiubita carte „Mananca, Roaga-te, Iubeste” de la organizatorii evenimentului prin care ma invitau sa iau parte la lansarea continuarii bestsellerului „Si am spus da”, moment in care bataile inimii mi-au luat-o razna de bucurie. Asa ca nici nu m-am gandit sa lipsesc asa ca am facut schimb de tura la sala. Nu se facuse inca bine joi ca mai primesc si un email de la aceeasi echipa entuziasta, prin care mi se aprecia blogul in totalitate fiind catalogat ca „unul dintre cele mai bune bloguri de cultura”, ceea ce a facut de data asta sa imi creasca inima.

Pentru ca pentru mine a fost un eveniment foarte importat aproape de sufletul meu, am descis sa port pentru prima data rochia conceputa de mama foarte recent, in stil clasic cu guler rotund, cu maneca trei-sferturi de culoare verde inchis, pentru ca de acum incolo ea sa poarte o poveste in cusatura. Iar pentru ca in grupul Ciresarilor, Mickey Love (Tic) imi apreciaza desenul in cuvinte de aici, l-am invitat alaturi de Tom, sa ma sustina acolo in calitate acum de scriitoare bloggerita.

Penrtru ca v-am tinut in suspans destul deja, voi trece la lansarea propriu zisa care a fost facuta de doamna Mihaela Spineanu,parte a redactiei revistei Elle,  unul dintre primii cititori ai volumului in limba engleza si formatia Aeroport, despre care nu auzisem mare lucru pana in seara aceasta, ceea ce a facut sa plec de acolo imbogatita cultural din toate punctele de vedere.

Sa nu credeti ca am uitat, dar am ceva pus deoparte si pentru lansarea parfumului „Love to the fullest” al Reese Witherspoon, a carui lansare s-a facut in tandem. Un parfum ce nu putea sa nu aiba la baza o poveste atat de complexa si patrunzatoare, exact ca si viata lui Elizabeth disecata pe larg in cele doua volume de succes in toata lumea.

Seara a fost completata de atmosfera linistita a unei cafenele de poveste asa cum este Cafepedia. Cafeneaua cred ca si-a facut loc cu numele la mine in minte inca din liceu pe cand colectionam revista „Coffee Break”, acum si-a facut loc cu siguranta loc in sufletul meu, pentru ca sunt convinsa sa ii mai trec pragul de acum incolo.

Am luat parte la un eveniment de la care m-am incarcat cu energie pozitiva si care mi-a oprit asteptarea achizitionarii cartii, pentru ca la sfarsit am primit-o cadou alaturi de parfumul de la Avon si alte atentii, pentru care vreau sa multumesc si sper sa nu mai dureze mult suspansul unei recenzii. Pot spune ca sunt foarte placut impresionata de ce am apucat sa citesc, asa ca pot deja sa o recomand oricui.

Multumesc inca o data Echipei Humanitas pentru invitatie si pentru zambetul adus prin aprecierile primite si le urez  succes in continuare la organizarea unor de evenimente asemanatoare.

Comments on: "Lansare carte „Si am spus da” – Elizabeth Gilbert,Libraria Humanitas si Avon la Cafepedia" (4)

  1. A fost o lansare da vis, o carte excelenta, daca aveau shaorma era perfect….

  2. un om de pe strada said:

    sarumana, as dori sa ma chemati si pe mine cand mai mergeti la lansari din acestea

  3. Hmm, am fost atat de aproape! Si mie mi-a placut lansarea😀 E atat de ciudat sa fii in acelasi loc cu alti blogeri si sa nu stii care e care…

  4. […] evenimentul …Eve a tot participat la lansari, o data chiar in calitate de blogger, detalii aici In primele minute Florin Piersic Jr. a intrebat cati scriitori sunt prezenti, si a cerut sa ridice […]

Lasă un răspuns

