Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Ca de obicei, intetesc suspansul si incep cronologic cu Salinele Roman, la care am ajuns cu un voucher de 35 lei/5 sedinte de pe unul din site-urile in voga acuma cu reduceri. Nu am ajuns intamplator pentru ca in ziua cand au afisat reducerea pe internet, am trecut in zona Mihalache, pe Strada Turda, si mi-am impus sa retin locul tocmai pentru ca nu se stie niciodata cand voi avea nevoie de o localizare exacta, nu a durat mult si numele strazii imi sare in ochi pe harta locatiei. Universul actioneaza mai repedere decat putem noi sa ne dam seama. Asa ca am achizitionat voucherul, aruncand un ochi in fuga la beneficiile produse de salinoterapie. Pentru ca nu am ajuns inca intr-o salina adevarata, am zis ca asta ar fi un prim pas placut dar si necesar in aceasta directie.

Nu am mai amanat, si m-am dus foarte incantata la prima sedinta, izolata din pacate pentru ca am avut din nou o perioada incarcata si nu am putut sa o leg de celelalte 4, fiind atentionata ca beneficiile se vor vedea doar la inlantuirea celor 5 sedinte, si eventual la aplicarea unui tratament complet de 15 sedinte. Cu pauza de riguare, am reusit sa particip la urmatoarele ceva mai organizat, profitand de fiecare moment liber si fugind in zona Domenii.

Pentru cei ce nu cunosc, voi face o descriere a locului. Camera in care se face terapia este de marimea unui living, avand peretii imbracati cu placi de sare cu grosime medie de 20 de centimetri, in total fiind folosita o cantitate de 20 de tone de sare. Slanic Prahova, este salina mama, care a rupt o bucata din bogatia sa pentru a se crea artificial aceste saline din mijlocul Bucurestiului. Aerul se autopurifica, are calitati dezinfectante, antioxidante si detoxifiante, iar incarcatura microbiana este de 10 ori mai scazuta decat cea din afara ei.

Iata acum si efectele si beneficiile salinoterapiei, care m-au convins pe mine ca am nevoie, si care m-au convins ca o sa functioneze, pot spune ca si la 5 sedinte am simtit efectele ei.

  • Eliminarea focarelor de infectie ale tractului respirator
  • Ameliorarea afectiunilor respiratorii si ORL
  • Prevenirea racelii si gripei
  • Curatarea cailor respiratorii de particulele din fumul de tigara
  • Cresterea imunitatii
  • Diminuarea reactiilor alergice de sezon
  • Detoxifierea organismului
  • Mineralizarea si hidratarea celulelor
  • Imbunatatirea functionarii aparatului digestiv
  • Regenerarea pielii si reducerea ridurilor
  • Eliminarea sforaitului
  • Reducerea stresului si a oboselii.

Aveam nevoie de putin din fiecare din beneficiile astea, asa ca am mers foarte entuziasmata in camaruta cu peretii gri stralucitor, sa ma delectez cu citit, aici am rasfoit „Si am spus da”, „Iubire la imperfect” si „Dincolo de bine, Dincoace de rau” intr-o zi ma gandeam chiar si la obiectivele mele in legatura cu bursa Erasmus, asa ca am facut o schita a planurilor.

Este un mediu placut, in care iesi din aglomeratia Bucurestiului, te bucuri de o gura de aer curat, fara praf, fara fum, asta pana te intorci iar acasa, in orice caz, totusi cu o farama mai rezistent la tot ceea ce este in jurul tau. Terapia este de o ora, in care iti acorzi momente de liniste, ajutat fiind de muzica de ambient ce te ajuta sa te interiorizezi. De-a lungul sedintelor, pentru a ridica numarul de respiratii pe minut, care tindeau sa scada tot timpul, parcurgand pasaje ce iti taiau respiratia am apelat la serii de genuflexiuni concentrandu-ma pe aceasta. Nu de la prima sedinta dar tot pe parcurs, am zarit pe pliantul de prezentare la beneficii chiar si psoriazisul, ceea ce mi-a dat convingerea in continuare sa parcurg o terapie completa.

Personalul de receptie este foarte amabil si iti sta la dispozitie cu raspunsla orice intrebare sau nelamurire. Aceasta frantura de liniste din Bucuresti o recomand nu numai celor ce au anumite afectiuni ale aparatului respirator dar si celor ce stau sau lucreaza intr-un mediu toxic sau imbacsit, aceasta terapie ajutand la remineralizarea organismului si cresterea imunitatii,  ceea ce ne va da un surplus de rezistenta in fata factorilor mediului atat geografic cat si social.

Astept cu nerabdare ca saptamana viitoare sa ma apuc de cele 10 sedinte achizitionate la pretul promotional de 90 Ron, pentru a termina o terapie completa, de data aceeasta sper ca voi participa cursiv. Gatul meu ragusit simte nevoia aerosolilor, psoriazisul meu de asemenea, imunitatea asteapta ca nivelul sa urce dar si  intreg sistemul respirator revoltat fiind pe persoanele care nu ma scutesc nici o  zi de fumul de tigara de la usa camerei. Intre timp am apelat la veioza lui Ivonici din bucata de sare de la Praid, pentru a avea parte de salinoterapie seara de seara, la mine in camera.

In final vreau sa va atrag atentia asupra compozitiei sarii, informatii citite direct de pe sitelul SalinelorRoman si anume: iod, magneziu, calciu, fier, potasiu, sulf, sodiu, seleniu, litiu si mangan. Fiecare existand in corpul nostru cu un scop precis. Insa existenta lor intr-o cantitate optima duc la intarirea imunitatii, la incetinirea procesului de imbatranire a pielii, imbunatatirea proceselor metabolice, buna functionalitate a glandei tiroide, functionarea normala a muschilor si multe altele.

In tot ceea ce faci in viata, sa crezi cu tot sufletul, asta iti va garanta reusita!

Comments on: "Salinoterapie- Salinele Roman Bucuresti" (4)

  1. Hehe, am facut cu Pedro o salina la fel in Timisoara … doamne greu o fost sa lipim sarea pe perete :))

  2. hmmm… interesant… cred ca voi merge si eu pe acolo…🙂

  3. M-am bucurat ca ai descoperit avantajele salinelor din Bucuresti. Alaturi de veioza de la Praid mai poti pune un aparat Salin🙂 si esti mult mai castigata.

Lasă un răspuns

