Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Mi-am intrat deja in forma si sunt receptiva la toate evenimentele . Pentru ca nu am mai fost la o lansare de ziar, iar locatia era cu totul noua, programul de la sala fiind mult mai accesibil acuma, fug repede spre Universitate pentru a ma intalni cu Mickey si Haos pentru ca distractia sa poata incepe; asta e ul alt eveniment deja la care Yuri nu ia parte…

Avand o vaga idee pe unde este situat Club Control, ne indreptam putin amarati pentru ca grupul Ciresarilor se destrama.

Ne facem aparitia la fix can incepe, locul e dragut, organizarea si atmosfera de asemenea, asa ca se incepe cu prezentarea echipei si a participantilor la concurs printre care desigur ma situez si eu fara sansa de castig totusi pentru ca am fost superficiala din lipsa de timp, nici un regret insa, postul castigatoarei a fost unul reusit.

Am urmarit niste proiectari, printre care au fost unele chiar dragute, iar seara continua in compania celor de la Sophisticated Lemons, pe care desi nu ii stiam mi-au facut o impresie foarte buna, m-au convins chiar sa le caut melodiile. A trecut deja o vreme indelungata de cand nu mi-am mai dezmortit oasele intr-un club si asta pentru ca nu mai am entuziasmul ala de la 18 ani, pur si simplu s-a risipit din lipsa de antrenament probabil.

Observ acum ca nici miscarile din dansul meu de altatada nu mai au aceeasi cursivitate, totusi evenimentul mi-a dat o stare foarte placuta tocmai din aducerea asta aminte.

Primul numar al ziarului s-a distribuit chiar acolo, avand interfata de revista in ciuda incercarilor celor cu ideea de a-l face ziar. Dar impactul a fost unul foarte placut, ideea m-a incantat de la inceput iar categoria in care este incadrat, fiind un ziar studentesc il apropie si mai mult de sufletul meu.

Nu s-a terminat inca,  pentru ca trei „gagici” cu initiativa s-au urcat pe scena si au mixat asa cum au putut ele mai bine, facandu-i pe toti cei prezenti  sa danseze. Au reusit pentru ca selectia melodiilor a fost facuta bine.

Mi-am adus aminte si de petrecerea din club A, unde am sarit o noapte intreaga, insa acum iesita din forma fiind am plecat in jurul orei 12, fiind insa placut impresionata de tiuitul din urechi, demult uitat. De data aceasta RATB-ul cu numarul 66 nu a adus nici un ghinion cu el, doar o mica neintelegere de proportii, ce s-a incheiat cu Haos🙂

De acest eveniment drasgut am aflat pe Facebook, asa ca am inca focalizata atentia pe astfel de iesiri de preferat pentru zilele de Marti si Joi insa cu o mica sfortare nu ma dau in laturi nici in celelalte zile.

Carevasazica a fost o seara de aducere aminte, asa cum m-am obisnuit eu sa fiu povestitoare.

In final nu pot mai mult decat sa va recomand Club Control, pentru ca in perioada asta gazduieste multe evenimente interesante , sa ascultati muzica celor de la Sophisticated Lemons  pentru ca noua ne-a placut mult si desigur sa asteptati cu sufletul la gura urmatorul numar al ziarului Carevasazica!

Carevasazica…a fost o seara cu cantec, dans si voie buna, toate fiind incluse in pretul de intrare de voie, fara de care nu puteai participa la asa ceva.

Comments on: "Lansare ziar: Carevasazica, Club Control 16 martie 2011" (2)

  1. un om de pe strada said:

    sarumana domnisoara, a dat astia ceva de pomana? macar un senvis ceva? v-am rugat sa ma chemati si pe mine cand mai aveti lansari.

  2. Da a fost mijto si acest eveniment, Haos a dormit neantors knd am ajuns acasa. Totusi ai uitat sa precizezi k bautura era super ieftina fatza de alte locatii de acest gen… =))

Lasă un răspuns

