Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Becker Brau, Caru’ cu Bere, nu Becker braw, hai totusi la Caru’ cu Bere(V.)…auzi dar ce ar fi sa mergem in alta parte, am auzit eu de „Hanu’ Berarilor” pe langa Victoriei, ce zici?(M.) Pai hai unde vrei tu, numai sa mergem, azi e dezlegare la bere pentru un regim strict de Veverita riguroasa, facem un toast ca intre colegi, cati suntem?(V.) -Am facut rezervare pentru 7, s-au anuntat, sa vedem acum cine se tine pana la capat.(M.)

Ma dau jos din tren si ma indrept tinta spre RATB, trebuie sa ma incadrez in timp, la 8:30 tre’ sa plec cu Irina si Cata din camin. Le expun planul in masina, pentru ca surpriza a fost ca Ivonici ei Pingu’ m-au asteptat la gara si par incantati de ideea, vor si ei sa ajunga candva, dar uneori universul se misca mai repede si ajungi cand nu te astepti.

Numarul 7, care in excursia la Aventura Parc, sparsese ghinionul, de data aceasta s-a transformat intr-un numar de 4 unefisti si Ivonici si Pingu’ care n-au refuzat invitatia intarziata sa ia parte, asa ca ne-am transformat intr-un 6 purtator de noroc.

Locatia langa statia Natiunile Unite, este indicata prin bannere mari la Splai sa iti conduca pasii pana la Han. Un loc deosebit, cu stil si multa voie buna, pentru ca in cei doi pasi cat ne-am indreptat pana la masa, am zarit formatia de dansatori ce invitau oaspetii la joc,iar in urechi imi sunau ritmuri cunoscute de  muzica populara, ceea ce mi-a ridicat nivelul endorfinelor si adrenalinei din sange, dar pana sa ma imginez dansand in centru, programul artistic s-a incheiat, asta m-a convins ca voi mai ciocni si alta data o halba de bere aici.

Ne-am incins la povesti, la ciocnit, si la veselit, urmand toastul gandit de pe tren de mine :)) care ar fi modificat acum cam asa: „Pentru noi o mana de oameni seriosi care cand zic ceva, nu exista cale de intoarcere sa nu se intample cum ne-am propus”.

Ambientul e foarte placut, atat ca organizarea spatiului cat si ca fond muzical. Imi aminteste de cramele la care am apucat si eu sa dansez in vremea liceului, locatii unde distractia era asigurata intotdeauna, lucru ce s-a confirmat si acum. Incerca sa imi imaginez locatia acum ceva ani, cand probabil era han in toata puterea cuvantului, si nu stau mult pe ganduri si intru pe sitelul lui sa aflu cu uimire ca abia din 2009 s-a redeschis ca Berarie.

Ne intindem la depanat amintiri, de pus la cale alte iesiri la fel de selecte si interesante ca asta si poate si cu mai multa actiune, lasand la o parte toate cele ce ne deranjeaza.

Am servit Berea Casei si ma asteptam ca de la o vreme indelungata de non-alcoholic lifestyle, sa ma cherchelesc, sa mi se lase ochii, insa daca n-a fost cazul de dans, cred ca efectul s-a risipit in salata de ton servita. Ne-am indreptat spre camin spre ora „0”, in ziua in care s-a schimbat ora, asa ca daca tot s-a dat cu o ora inapoi, mi-am permis ca noaptea asta sa o pastrez aprinsa ca o lampa, stand de povesti tarziu pana dimineata, activitate indragita de mine. Din cand in cand mai sunt si ascultatoare si constat ca e asa de placut.

La incheierea serii, toti s-au declarat pe deplin multumiti, de toata astmosfera, de servicii, de calitatea lor,acordand calificativul excelent, acesta fiind raspunsul dat de Mickey la telefonul celor de la Han a doua zi.

Comments on: "Hanu’ Berarilor -27 Martie 2011" (2)

  1. Dak imi aduc aminte bine dupa ieseala asta s’a dormit urs in 3, asa’i? =))

    • Evelina Rustem said:

      Pai nu dupa Hanul Berarilor, a fost urs dupa o saptamana dupa Control si Letters😀 Remember?

Lasă un răspuns

