Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Asa cum mi-am stabilit ca obiectiv inca de la sesiunea precedenta, anul acesta am continuat seria prezentarilor despre o alimentatie sanatoasa cu “In forma maxima prin vitamine” apropiind-o mai mult de aria educatiei fizice prin rolul profesorului in implementarea unor idei de viata sanatoasa elevilor cu care lucreaza.

Entuziasta la primirea emailului cu data limita, eram inca in cautarea materialului, pentru ca anul trecut zgarcita fiind, la targul de carte de la Sala Palatului am achizitionat numai “In forma maxima prin minerale” , fiind scoasa de editura Mladinska, gaseste-o unde nu e. Suna, cauta, intreaba, trimite, nimic, nici un raspuns. In utlima faza caut pe toate site-urile si gasesc din intamplare la cei de la elefant.ro, culmea cu sediul in incinta Apaca, asa ca nu mai pierd nici un moment dau fuga la ei si o achizitionez cu sufletul la gura, ma apuc chiar sa o rasfoiesc cu nivelul bucuriei la maxim.

Nu pierd nici un moment liber si citesc cateva pagini, incep déjà sa stresez lumea cu Vitaminele B, cu C si imi explic acum mult mai bine regimul pe care il tin, chiar si suplimentarea cu Vitamele A, E si Zinc. Ma apuc sa rascolesc tot internetul pentru a face rost de cele mai frumoase template-uri pentru a face o prezentare shock asa cum imi sta in fire si, in nici un caz sa nu scad sub cea de anul trecut. In momentele mele de imaginatie bogata imi vine ideea sa fac si ceva surpriza cu care sa imi sustin ideea si mai bine, asa ca merele, reprezentantele multivitaminelor impreuna cu pliante atasate de codita, frumos legate cu fundite vor fi ceea ce voi pregati.

Termin prezentarea din timp, chiar si scriptul, supriza o pastrez pentru cat mai aproape tocmai pentru ca gradul vitaminelor din fructe sa fie mai ridicat, imi pregatesc speech-ul cu ochii inchisi si…sunt gata. 

Fata de anul trecut numarul participantilor a fost mai restrans, sau cel putin in prima parte, apreciez totusi ca dorinta mea de a prezenta la inceput s-a respectat asa ca am fost a 2-a. Am avut si sustinatori, Criss fiind acolo special, dar si profesori pentru care am un mare respect si recunostinta.  

M-am incadrat in timp si am incercat sa fiu succinta tocmai pentru a nu plictisi ci doar surprinde placut. Primesc ca rasplata 3 numere a revistei Discobolul, pe care am timp destul si le rasfoiesc pe tren spre Medgidia. Ajung cu placere la ultimul articol cel dedicat studentilor merituosi si ma gandesc de graba daca revista inca se publica si daca din anul nostru s-au gandit déjà la cineva. Simultan imi vine ideea crearii unei reviste sportive studentesti in care in care stundeti ai UNEFS sa poata pune in aplicare ceea ce invata.

 Un alt articol ce l-am retinut a fost cel al domnului professor Pelin Florin in care se  face o incursiune a cursului montan de schi in cadrul facultatii, cu inceputurile lucrarilor la baza Parang, si locuri in care studenti Unefs s-au specializat ani la randul, inaintea existentei acesteia, si normal laudele aduse mentorului Virgil Teodorescu datorita caruia noi ne-am bucurat si ne vom mai bucura de acum incolo de baza sportiva Parang. 

Sesiunea de comunicari s-a terminat foarte repede, avand in vedere ca timpul de asteptare nu a existat mai deloc, mi-a facut placere sa prezint ceea ce am lucrat si sa fac o repetitie pentru ceea ce voi face si in scoala cu elevii poate nu peste prea mult timp.

Intotdeauna mi-a placut sa iau parte la prezentari, sa lucrez la ele, sa le pregatesc dar si sa le prezint,castigand astfel increderea in mine, am antrenament facut inca din liceu, cand nu imi scapa nici una. Momentan incerc acelasi lucru, asa ca incep pregatirea pentru sesiunea ce urmeaza, dar sa nu uitam si de proiectul SETS, “Si eu traiesc sanatos” de la care nici nu ma gandesc sa lipsesc.

ÎN FORMĂ MAXIMĂ PRIN vitamine

Comments on: "Sesiune de Comunicari Stiintifice DPPD 15 Aprilie 2011" (2)

  1. WOW!!! Impresionant Ghyghylino!!!

  2. Te admir Ghy pentru entuziasmul de care dai dovada si pasiunea pentru ceea ce faci, nu pierzi nici o ocazie sa o arati ;)! Bravo! Keep up the good work!

Lasă un răspuns

