Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Pentru ca si anul trecut am luat parte la o inviorare tarzie, am zis sa fac si din activitatea asta o traditie si sa particip si acum. Desigur mi-am planificat din vreme, avand in vedere ca nu am mai avut timp destul pentru a lua parte la alte activtati ale Clubului de Miscare pentru Sanatate, asa ca de data asta a trebuit sa las Crosul Universitatii deoparte.

Noapte alba de-a binelea, prelungita dupa noaptea muzeelor cu baterii subrezite, ne-am trezit in soarele stralucitor ce se ridicase déjà de ceva ore pe cer si am luat-o grabiti din loc.

10:30 ora de intalnire la pod in spatele Salii Polivalente, norocosi de doua ori pentru ca Irina e soferita si pentru ca nu se daduse inca startul crosului pentru a prinde Splaiul blocat, deci avem viteza, suntem in grafic.

Ne intalnim cu Elu, pe care nu l-am mai vazut de la Cluj, cu Ioana pe care nu am mai vazut-o de la Gerar ii fac cunoscuti pe Irina si Mickey in Clubul de Miscare si dupa interviuri, poze, filme: incepem. Cori Gramescu face incalzirea trupei alaturi de care participa si Dragos Bucurenci si echipa 121.ro

 Cori reuseste sa ne invioreze prin exercitii pregatitoare pentru efortul ce urma sa fie condus de Elu, alergarea in jurul lacului. Echipa 121, a initiat plimbarea in ritm sustinut pentru cei dornici sa faca miscare insa vor sa isi mai conserve din energie pentru saptamana ce avea sa inceapa in curand.

Politia este pregatita, fotograful pregatit, noi toti suntem in forma deci incepem. Elu ne atrage atentia sa pastram ritmul moderat pentru a putea tine pasul toti participantii, nici noi nu facusem alt plan dupa noaptea alba pentru picioare nelinistite, asa ca, desi afara se iuntrevede o zi de vara adevarata eliberam pasii. Din pacate Irina ne paraseste din tura exact in dreptul podului, insa pe partea cealalta a lacului pentru a duce masina de urgent, asa ca nu am incotro si prin marirea lungimii pasului ajung si eu in scurt timp in prima linie formata de Mickey, Bucurenci si domnisoara de la Lady Fit. Desigur nu scap nici o ocazie de a-l tachina pe Elu, care este ca un titirez si alearga de 3 ori lungimea traseului prin deplasarile din pluton cand inainte cand inapoi.

Venind din urma analizez tehnica de alergare a participantilor, constienta fiind de greseala mea majora de a nu alerga pe pingea, in anul intai alergam chiar bine, crosurile cred ca au participat decisiv in denaturarea alergarii.  Mickey a fost un exemplu pentru ceilalti din acest punct de vedere, jos palaria alearga pe pingea, tempoul mentinut la moderat pentru a putea suporta un efort indelungat, desi a facut fotbal de performanta si nu atletism.

In ciuda nesomnului, efortul nu s-a simtit atat de extenuant, doar dupa ce am ajuns acasa si am vazut patul, asa ca am parcurs traseul cu brio, l-am intrecut pe Elu care nu a indraznit sa scrie asta la el pe blog, desi nu a fost intrecere. Am luat parte in continuare la exercitiile de stretching conduse de Cori, am stat in soare si am lasat pielea sa sintetizeze vitamina D, desi asimilam si daca nu eram cu ochii in soare (organizarea colectivului).

Pentru ca a fost saptamana voluntariatului, am primit un tricou cu un text foarte sugestiv: “Voluntariatul ma prinde bine”, ceea ce este si dovedit pentru ca in ultima vreme sunt prinsa in foarte multe activitati de acest gen.

Am traversat parcul si mi-am scaldat ochii in multitudinea de culori din toate partile, ne-am reintalnit cu Irina si am plecat spre casa, am incheiat cu aceasta inviorare activitatea antrenanta din acest weekend. Urmeaza altele pe putin la fel de incarcate…ma duce cu gandul la un cires de tara cu tulpina batrana.

Pentru mai multe poze de la eveniment, puteti vedea mai multe poze facute de fotograful adus de Elu, aici.

 

Comments on: "Inviorarea de primavara, Parcul Tineretului, Clubul de Miscare pentru sanatate 15 Mai 2011" (1)

  1. Maria Bluu said:

    aoleu…de unde stiti de toate „evenimentele” astea ? ia sa ma luati si pe mine data viitoare :-w

    ps: am citit tot tot tot , fara cuvinte ca-ntotdeauna🙂 :*

Lasă un răspuns

