Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Recent am cumparat de pe elefant.ro o carte pe domeniul sportiv si iata ca desi pretul cartii nu era unul mare, am primit cadou o alta carte despre Michael Jackson. De fapt m-au pus sa aleg si m-am hotarat la ideea ca am de la un concurs cartea Madonnei si participasem la nenumarate altele pentru una cu „Regele Pop” asa ca iata ocazie.

Nu am fost niciodata fan pentru vreo celebritate, nu in stadiul sa nu mai pot, am avut in schimb anumite preferinte in materie de stil de muzica. Nu cunosteam nimic despre Michael, desi era in voga in copilarie, asa ca am luat cartea la ideea sa aflu mai multe.

Asa ca usor pe tren am frunzarit aproape toata cartea, cea mai ramas din ea, am epuizat-o pe RATB in drum spre sala.

Acum privind un videoclip sau ascultand o melodie le percep altfel. Mi-a placut capitolul despre copilaria lui. Michael a provenit dintr-o familie numeroasa, fiind noua frati, iar regimul de austeritate si-a spus cuvantul. Inca de mici au fost familiarizati cu lumea muzicii si a dansului, parintii fiind cei ce vor sa isi realizeze visele prin copii.

Asa ca bataia era la ordinea zilei, la cele 3 ore de repetitii pentru dans, dupa ce veneau de la scoala, Michael era singurul care se mai si opunea. 5 din ei au format Jackson Five si au rezistat ceva ani pana s-au despartit si au inceput cariere pe cai diferite. Michael era solist inca de pe atunci, desi mezinul trupei. Asta i-a aras oarecum invidia fratilor mai mari, insa aceasta l-a urcat pe marile scene, pregatit.

Am trecut peste amintirile din copilarie iar autoarea a trecut in continuare la o analiza amanuntita a melodiilor  si a videoclipurilor. Este facuta chiar o descriere a tuturor fratilor si surorilor.
Asta era motivul pentru care le vad cu alti ochi, fiecare jest fiecare miscare, chiar si versurile sunt analizate si interpretate. Asa ca videoclipul de la Thriller, ar ilustra copilaria pierduta si cosmarul familiei dezbinate.

M-a impresionat faptul ca a fost remarcat de mic, iar ascensiunea s-a produs continuu, chiar daca nu in salturi mari. Cu toate procesele si acuzatiile, sunt convinsa ca nu a intors din drum fanii.Fanii adevarati sunt fani pana la capat. Cu adevarat un mister, asa cum este remarcat si in titlu. Saltul de la casa ingramadita la tinutul Neverland.

Este chiar un capitol legat de cele 10 acuzatii de pedofilie si prezentata chiar imaginea fiecarei parti: Avocatul acuzarii si cel al apararii, parerea surorii Janet si a tatalui Joseph, concluziile mass-media, ceea ce imi da mie de inteles ca ar vrea sa fie obiectivi, ca nu ar vrea sa influenteze parerea cititorului cu nimic. In schimb cred ca se produce acest lucru subconstient.

Imi dau seama acum cat de multe ritmuri si franturi de versuri stiam, pentru ca am acompaniat postul de auditia hiturilor. Videoclipurile chiar daca nu stiam nici macar unul, prin descrierea amanuntita din carte am putut sa imi fac o idee ce si-a dovedid realitatea.

Remarc dupa aceasta carte, viata traita ca la circ de „Regele Pop” vis din copilarie devenit realitate. In introducere chiar se aminteste de Barnum, recunoscut in istorie pentru spectacolele de circ, Michael a visat la o viata de Circ, asa ca a facut din asta un plan dus la bun sfarsit.

Toate costumele, toti pasii de dans, toata istoria melodiilor, toate versurile toate ideile indreptate la unison spre realizarea de mari spectacole, ce vor ramane amintire oamenilor de acum incolo.

Din cate am citit acum, imi dau seama ca pentru multi a facut istorie…unul a fost Michael Jackson. 


Comments on: "Michael Jackson ~ Margo Jefferson (excentric, generos, misterios)" (2)

  1. Athina-Aurelia Costea ( Brasov ) said:

    FALS !!! AIUREA !! NEDREPT !! JIGNITOR !!! INGERUL MICHAEL NU a dorit nici o viata ,,de circ”, doamna sau d-ra !! ATENTIE !! Nu ati inteles mare lucru din cartea aea. De fapt, nici nu a fost alcatuita in totalitate in spiritul Adevarului si Dreptatii acestui INGER. Toata aceasta GLOATA NESATULA de castiguri fabuloase peste noapte, pe spinarea trudita a LUI, ( asazisa familie, presa MIZERABILA ) i-a facut viata DE CIRC . Tot asa, dupa Dreptate, sa le intoarca D-ZEU o vesnica osanda si o viata de circ, nedreptati si mizerii, dupa cum au murdarit ei acest CRIN VESNIC NEPRIHANIT pe care lumea otravita NU L-a meritat!!

    • Evelina Rustem said:

      Eu am citit cartea, am facut un rezumat, nu am fost niciodata fascinata de Michael, oricum am fost placut impresionata de aceasta, oricum ar fi. Intotdeauna vor fi controerse pe seama marilor staruri.

Lasă un răspuns

