Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


In sfarsit sunt in tren, asa ca pot sa imi rezolv restantele…desi vara, timpul vacantelor, destul de aglomerat. Nu ma plang, eu imi organizez timpul asa cum imi place.

Asa ca de pe facebook am aflat ca Decathlon organizeaza concurs de tras cu arcul si sarbacana (despre care inca nu stiam nimic) insa cu siguranta joaca nu s-a oprit aici.

Am pastrat traditia, dire conservatoare din fire, asa ca ne-am indreptat cu Criss spre Decathlon Militari. Nu ne-am avantat spre locul special amenajat asa ca am batut raioanele rand pe rand. Primul popas si cel mai lung a fost in zona tenisului de masa, sport cu care nu m-am familiarizat niciodata pana cand M.C. antrenor polivalent din fire a facut initierea. Asa ca serviciul, schimbul si notiunile de regulament au fost pe rand sedimentate, reamintite din teoria de la AMTL (activitati motrice de timp liber) si de data asta puse in practica. Am stat cred ca mai bine de o ora, timpul trece repede cand te distrezi asa ca pana ce pasii nostri s-au indreptat spre zona luptelor/fotbalului am reusit sa stapanesc atat paleta cat si mingiile trimise cu tact de Criss.

La fotbal nu a mai fost aceeasi distractie de altadata, dar a compensat „ping-pong-ul” cu varf si indesat. La box a fost randul meu sa dobor sacul si sa ii car pumni si picioare, am consumat ceva energie si aici. Ne-am uitat la ceas si ne-am gandit ca ar fi timpul sa  ne indreptam spre obiectivul zilei: Sarbacana-> un fel de tuberman modern, cum se jucau copiii impelitati cand erau mici si suflau cornete de hartie, urmarindu-s pe la bloc. Varianta moderna are sageti ascutite ce sunt indreptate spre o tinta pentru a evita accidentele.

Nu am stat mult am incercat o data fiecare si am iesit la aer la tir cu arcul  organizat de clubul Aktiv. Spre iesire am citit anuntul cum ca nu mai e nevoie de aviz de l apolitie  pentru a detine un arc, asa ca au vrut cu asta sa impuste doi iepuri.

Din pacate am nimerit in pauza si am mai asteptat putin pana sa incepem, indeajuns insa sa se aglomereze bine de tot.

Mi-a placut experienta asta mult, desi foarte scurta, doar trei sageti care au zburat repede spre tinta. Initierea a fost facuta separat, iar arcul de asemenea pentru ca sunt stangace. Instructoarea cam grabita poate si din cauza orei destul de tarzii, insa mi-a explicat foarte bine.

Aruncam o privire ceasului pentru a doua oara si marim pasul spre cea de-a doua destinatie: Zumba, Parcul Lumea Copiilor.  Entuziasti am coborat la Constantin Brancoveanu cu gandul ca Lumea Copiilor este chiar parculetul de distractii de la iesirea de metrou. Nu e, asa ca il strabatem pana la Palatul Copiilor, zona Ronda. Atmosfera nu era inca incinsa asa ca am stat sa ne tragem sufletul. Nu foarte mult pentru ca mi s-au aprins calcaiele dupa muzica si m-am pus in miscare exact ca o locomotiva. Nu m-am oprit prea repede, desi cu fata in soare am topait pana am stors tricoul de pe mine.

Am aflat de eveniment de la Clubul de Miscare pentru sanatate, ei cred ca au ajuns de sambata.

Soarele se ascundea deja dupa Sala Polivalenta cand m-am hotarat sa ne miscam din loc vazand ca deja totul se repeta. Ne-am hotarat totusi sa ne intoarcem intr-o zi, poate in gasca „Ciresarilor” la un gratar, parcul fiind amenajat in acest sens.

O zi plina fizic, psihic dar si sufleteste!

Lasă un răspuns

