Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Parca ma apropii uosr usor de activitatile recente. Avand in vedere ca maine voi lua parte alaturi de elevii scoalii cu clasele I-VIII „I.G.Duca” la ultimul cros al sezonului, m-am decis sa scriu despre primul eveniment din categoria alergarii din acest an universitar.

Stiam din timp de existenta acestui cros, chiar participanta in anii trecuti la initiativa lor de a contrui pentru fiecare alergator un km de pista de biciclisti. Aveam weekend-ul programat ca la carte, insa vineri seara in discutiile cu Mickey, strecor si crosul printre activitati. Cum sa lipsesc tocmai de la primul cros ce va realiza clasamentul electronic, fiecare participant avand un cip atasat numarului?!

Asa ca trezire de dimineata, Ivonici a plecat cu Pinguinul pe biciclete, iar eu m-am intalnit pe rand de la Unirii cu Anton, Criss apoi cu Floricica, cu Elu si Clubul de Miscare.

E ceva timp trecut de atunci, insa cu siguranta nu o sa uit traseul organizat aiurea, desi nu e prima data cand alerg in jurul Casei Poporului, de data asta a fost alambicat rau, urca pe trotuar, coboara de pe el, alearga pe strada, ingesuie-te printre copaci, circulatia neefiind oprita doar pe o singura banda.

Am alergat incetisor, atenta fiind la ce se intampla in jurul meu, desigur nici startul nu a fost in primul rand, asa ca am ajuns la finish dupa clasamentul final postat pe internet pe pozitia 35 la categoria mea de varsta si sex.

Numarul participantilor mult mai mic fata de actiunile anterioare. Am ramas toti impreuna pana la sfarsitul zilei, ba chiar intr-un final am ajuns si la Manole, care ne astepta de mai bine de o ora la Obor, urmatoarea noastra destinatie. Am facut sedinta si ne-am decis, dupa ce Anton va constata ca nu a castigat nimic la tombola, ne vom deplasa in graba spre East Expo Center pentru conventia de fitness, Wellfit. Nu pierdem mult timp pe aici, pentu ca ma enervez din cauza nesuferitilor de la intrare, care ar vrea sa platim 20 Ron de persoana, nu suma in sine e deranjanta, ci mascarada in fata, dupa ce faci propaganda peste tot ca e gratis, cu afisul in sine in fata noastra. Ne-am spus ca nu merita si am plecat.

Dupa o ora de targuieli si calcule si dispute, ne punem de acord facem cumaparaturile si ne indreptam nehotarati spre parc. Mai impreuna mai pe bucati ajungem intr-un final la punctul de echilibru si gasca este completa. Chiar si Mielul a venit.

Cat baietii au grijit de gratar, de carnuri si de foc, eu si Flori am stat la taclale, noi fiind singurele Ciresarite, Elioanca fiind in cantonament. Am mancat si am stat in povesti ca intr-o tabara, desi in mijlocul Bucurestiului. Chitara a fost inlocuita de zumzetul forfotei din parc, aglomerat fiind de ziua calduta de toamna si de targul de ziua Recoltei.

Mancarea a fost buna, distractia pe cinste, plimbarea s-a meritat, la fel si crosul si hoinaritul.

PS: Coincidenta ce mi-a placut cel mai mult a fost ca nu ne-am inscris in acelasi timp ci la interval de 15 minute, iar numerele au fost atat de simpatice: 1683 Veve si 1638 Criss.

 

Comments on: "Crosul Petrom si gratar in Parcul Lumea Copiilor~ 25 Septembrie 2011" (1)

  1. a fost o zi pe cinste:))) am hoinarit toata ziua! mi-a placuuutt:X

Lasă un răspuns

