Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Trecut-au anii deschiderii scolilor inainte de 15 septembrie, demult s-au dus si cei ce ne miros a manuale si caiete proaspat primite.

Primul clopotel si vocea invatatoarei rasuna printre amintiri completate de multe alte voci, manuale, lectii si teme scrise „pe curat”.

Anul acesta am decis sa deschid cufarul amintirilor, cel al sezonului castanilor de data asta in fata clasei, impartind emotiile cu cei mici, intr-un cartier de poveste ce este dominat de Parcul Romniceanu, Academia Militara, Hotel Marriot si Casa Poporului, nu uitam desigur de aleea cu castani ce schimba permanent orizontul coloristic .

Deschiderea anului scolar, primul consiliu, primul pas in cancelarie, regasirea fostilor profesori, invatatori  in caracterele  ale noilor colegi. Redescoperirea anilor pretiosi, amintirea fostilor dascali si reinvierea tuturor materiilor de studiu.

Am pasit pe calea formarii caracterelor si personalitatilor elevilor, imi propun la inceput de cariera teluri inalte: „Vreau sa insuflu copiilor dragostea de miscare si de viata sanatoasa, asa cum la randu-mi am invatat de la ceilalti. Pun pasiune in ceea ce fac, imi dau silinta ca totul sa fie atractiv si nou. Sunt gata sa pun in practica ceea ce am invatat in facultate, sunt gata sa invat lucruri noi si sa imi continuu pregatirea.

Sunt gata sa iau parte la competitii de data asta ca sustinator si indrumator alaturi de cei mici pentru ca, fiecare competitie la care am luat parte am invatat ceva ce trebuie transmis mai departe.

Sper ca am gasit cheia spre usa imaginatiei, a creativitatii, incercand tot ce este mai atractiv si mai dinamic pentru micii nazdravani pentru a strange la sfarsitul orelor zambete si multumire , chiar daca vocea mi-o dreg printre picaturi.

Clopotelul de sfarsit de ora nu anunta decat un cor de chiote ce ar vrea sa ramana „sa mai jucam si in pauza”.

Sa stii ca poti aseza o caramida la temelia unui copil, ca poti sadi o floare langa obrazul intristat, asta e adevarata satisfactie a carierei de dascal.

Comments on: "Prima zi de scoala ~ Scoala Nr. 146 „I.G.Duca”" (2)

  1. Woaw! Super! Mult succes Domnisoara Profesoara!😀

  2. cristianletchin said:

    Felicitari inca odata VeVeule!
    Multa bafta in cariera ta de profesor de educatie fizica!
    Sunt sigur k vei ajunge sus in ceea ce faci si k vei reusi sa-i atragi pe copii spre miscare.
    Felicitari si pentru k te implici si in afara programului cu copii… ma refer pt moment la crosuri, bravo! Imi place k pot veni si eu… :*

Lasă un răspuns

