Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Suntem inca la inceputul sezonului de crosuri si suntem plini de energie desi vremea vrea  sa isi arate coltii deja. Aflam din timp de organizarea lui, de MIB, si prin simbolistica sa elevii sunt sensibilizati si participa la cauza nobila, de a ajuta bolnavii de cancer, insa frigul sperie o parte din ei si numai curajosii ajung sa si alerge in Parcul Tineretului.

Ne-am bucurat totusi ca nu a si plouat. Asa ca nu am mai stat pe ganduri am facut pregatirea organismului pentru efort de data asta cu scoala alergarii. Ridic kitul de concurs, distribui numerele, atitudinea noastra se schimba si ea in roz si suntem pregatiti de start. 

Ne indreptam spre linia de start, acesta fiind diferentiat in functie de varsta ceea ce e de preferat avand experienta crosurilor trecute deja.  Astept la linia de finish cu vechi colege de la Sportul pentru toti, federatie coorganizatoare alaturi de Fundatia Casiopeea, si constat cu uimire ca am elevii sportive si ambitiosi ce reusesc sa se claseze in primii 5.

Pentru ca vremea rece i-a cam grabit sa dea startul inainte de ora anuntata, s-a mai organizat o plecare pentru aceeasi varsta, norocul si celor intarziati de la mine. Participantii au primit medalii, cei care au mai avut rabdarea sa astepte si sa nu plece  imediat, lucru ce a adus cu siguranta bucuria celor mici.

Am mai asteptat pana ce si categoria de varsta a lui Flori sa plece in viteza de la start. Incurajarile au fost si ele in gura mare. Am asteptam premierea si nu mica mi-a fost mirarea sa vad ca il premiaza pe unul din elevii mei, pacat ca nu a ramas sa astepte, nu-i bai, i-am dat surpriza la scoala in fata clasei.

Flori s-a clasat si ea in top asa ca am avut motiv sa topaim in ploaie.

Atat pentru acest weekend, insa suficient cat sa aflu de lansarea numarului 2 din Daily Cotcodac, nu oriunde ci in Club Control asa ca am facut o sedinta cu Ciresarii inainte de ora de engleza urmand sa o continuam la metrou la Eroilor in patiserie.

Am ajuns acolo din timp, chiar mai devreme de a da drumul distractiei. Nu stiam prea multe despre acesti Daily Codcodac, insa lansau si ei ziar la fel ca cei de la Carevasazica, asa ca era motiv bun de comparatie.

Am primit cate un bon cu ceva de baut gratuit, ceea ce ne-a incantat si am asteptat inceputul. Carevasazica a fost si un concurs, la care din pacate nici unul din cei 6 Ciresari nu a castigat nimic, ceea ce pare cusut cu ata alba, avand in vedere numarul de biletele din urna.

Prezentarea cam incarcata si cam greoaie pentru cineva care nu cunoaste si mai putin distractiva decat ne asteptam fiind un blog de pamblete si alte arogante, chiar si Lucian Mandruta a zis cateva vorbe despre ei in deschidere, toti cei veniti erau cunoscuti, noi am venit pentru ca am vazut evenimentul pe facebook.

Am primit ziarul ne-am mai zbenguit putin pentru ca macar muzica a fost in regula si am spart gasca inainte ca cei de la Partizan sa cante.

Comments on: "Crosul Casiopeea/Lansare Daily Cotcodac ~ 16/17 Octombrie 2011" (1)

  1. cristianletchin said:

    Hey, a trecut ceva vreme de cand n-ai mai scris.
    Dragutz postul, imi place k esti mult mai atenta la detalii; in alta ordine de idei, lansarea de la Daily Cotcodac a fost chiar prastie.😉

Lasă un răspuns

