Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Intotdeauna la curent cu activitatile culturale si interactive din diverse domenii, niciodata cu absenta nemotivata. Asadar o alta saptamana incarcata de cultura si buna dispozitie in miscare.

NU puteam sa trecem pe langa usa Salii Dalles fara sa intram si sa aruncam o privire, asadar am rascoit cartile scoase la vanzare, si amreusit sa ne inscriem la concursul initiat de organizatori de a gasi cel mai mic pret al targului, adica 1 leu doua carti. Criss a si castigat un curs la alegere tinut de cei de la Fundatia Calea Victoria, insa se pare ca raspunsul a ramas in coada de peste, inca nu a luat parte la el.

Ne-am clatit ochii la toate standurile si mai apoi la galeria cu ceasuri unde m-a impresionat foarte mult unul cu maci si unul cu malul marii, de asemenea preturile sunt foarte ridicate.

Urmeaza un targ mai interactiv si in premiera fiind cu participarea si entuziasmul la cote mari. Asadar dupa vizita la dentist a lui Criss si dupa intalnirea cu Floicica ne avantam bucurosi in RomExpo.

Forfota mare, multe pavilioane le luam pe indelete, ca sa nu scapam nimic din vizor. Asa ca ne distram cu prima portiune rezervata vacilor, care mai de care mai frumusele, am cotinuat cu oile, cele remarcate fiind cele cu „coada cat un scaun” si ne-am grabit spre pavilionul cu ca, unde Floricica e experta.

Nu foarte multe exponate insa foarte frumoase, reprezentante a catorva rase, ne-au placut ce sa mai incolo incoace. Caii mi-au placut intotdeauna as vrea sa ajung candva la un curs de echitatie, de relaxare si petrecere a timpului liber. Mai mult mi-ar placea sa se petreaca asta la munte intr-un decor de poveste, stiu sunt o fata visatoare, dar de aici provine energia mea.

Am continuat incursiunea in pavilionul central unde era expozitia RomAlimenta unde nu ne ne-am sfiit sa gustam din toate bunatatile expue acolo, ne-a parut rau ca cei de la cofetarie nu aveau nimic de degustat, insa m-am incantat la tot felul de masinarii printre care prefratele mele de facut covrigi.

Am strans revistele, maculatura si am poposit sa gustam din bunatatile traditionale vandute la tarabe, eu din pacate m-am retras spre aerobic fiind printre ultimele mele zile inainte de plecare de la Magnolia Club.

Din poze am observat ce am pierdut, raioanele cu iepurii (si mai si!) si cele cu pasari si porumbei, care mi-ar fi placut cu siguranta, insa m-am obisnuit deja sa nu raman pana la sfarsitul evenimetelor asa ca sunt multumita ca pot luat totusi parte alaturi de Ciresari voiosi.

 

 

 

Comments on: "Targ Kilipirim Sala Dalles/ Targ IndAgra RomExpo 20/21 Octombrie 2011" (1)

  1. cristianletchin said:

    Dragutz…

Lasă un răspuns

