Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


E primul an cand cu ajutorul facebook-ului imi amintesc de haloween party inainte ca evenimentul sa se epuizeze deja asa ca am avut chiar timp sa ne facem o idee despre petrecerile organizate.

Pentru ca varsta cluburilor consider ca a trecut, evenimentul cel mai inedit ce a stralucit in ochii Ciresarilor a fost cel organizat de Incubator107, „Mascarada in Mansarda”.

Aglomerata si tot timpul pe picior de plecare cum v-ati obisnuit deja nu am avut timp sa ajung la magazine de profil sa imi completez tinuta, poate pana la anul voi fi o adevarata vulpe sau Lara Croft, desigur multe articole nici nu mai erau pe stoc. In orice caz magazinul asta mi-a aratat cea mai mare creativitate avand diverse costume si masti la preturi convenabile. Vineri aveam in buzunar harta sa ajung la el, din pacate timpul a fost un fir de elastic intins la maxim.

Nu am renuntat la ideea petrecerii asa ca am scos de la pastrare urechile de Mickey Mouse cu care am alergat la Crosul Transilvania din Cluj, Criss mi-a facut mustatile si petrecerea a incepea.

Urmaresc activitatile incubatorului cu jind inca de la infiintare, incurcata tot timpul in alte planuri cand isi desfasurau ei activitatea.

Am ajuns la locatia din Strada Traian, mai exact Mansarda de la 107, din vreme la brat cu „Pisica diabolica” (mai degraba Motanul incaltat) si Manole ce va fi Ochelaristul macho . Vom da o mana de ajutor la amenajare apoi gasca se integeste pe rand apar Vrajitoarea si piratii transformati (Flori, Ely, Alex si Irina).

Locatia imi aminteste de copilarie, de verile cand urcam in pod si ne jucam diverse. Se aglomereaza, lumea socializeaza iar noi jucam Mafia (joc de carti) acum mi-l amintesc sub denumirea de killer preda-te!

Miroase a vin fiert si fursecuri asa ca facem cativa pasi langa cratita. Nu peste mult timp incepe si atelierul de Body Painting in care lumea experimenteaza. Irina vine cu ideea sa ne facem toti doua cirese petrecandu-ne sub rasunetul numelui de Ciresarii.

Descopar sablonul cu vulpea asa ca nu imi ia mult sa gasesc si o fata draguta si talentata care sa ma transforme din Minnie Mi in Vulpitica.

Asistam in continuare la sedinta de meditatie si samanism care ma destinde si ma relaxeaza chiar daca e scurta. Este ceva interesant despre care voi mai citi.

In continuare incepea atelierul cu fructe pe frigarui la care am decis sa ne retragem spre case avand alternativa RATB-urilor de noapte.

Sunand-o pe Ivonica aflu de ruta lui N106 ce ajunge la Aparatorii Patriei, Irina fuge cu N107 spre Eroii Revolutiei iar Cristi cu N114 spre Soseaua Alexandriei.

Ma uit pe geam si sunt cu gandurile mele, e pentru prima data cand circul cu RATB-urile de noapte, e pentru prima data cand ajung asa tarziu acasa de cand m-am mutat, ma simt de parca m-as plimba cu trenul.

Ma dau jos si ma trezesc in frigul taios si cerul incredibil de senin, desupra blocului atarna constelatia Orion. Urc scarile si sunt multumita ca am avut parte de o petrecere reusita de Haloween…prima petrecere…magie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Comments on: "Haloween Party Mascarada in Mansarda ~29 octombrie Incubator 107" (1)

  1. cristianletchin said:

    Wow super…😀
    In alta ordine de idei, referitor la magazin, articolele respective (costumele) mi se par foarte scumpe.
    Vinul fiert a a fost excelent, primul pe 2011, la fel si biscuitii aia cu nuca, iar ideea cu ciresele a marcat seara.
    Concluzie: ai fost o Minnie Mi si o vulpe tare sexy!

    PS: Vulpitica = gresit / Vulpitzica = corect😀

Lasă un răspuns

