Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Ultima iesire pe luna octombrie, incepe ca orice zi plina de Ciresari de dimineata. Ivonici afla de Targul Femeia si ma angreneaza si pe mine. La fix sa umplu timpul inainte de invitatia la meci facuta de Irina.

Nu mai pierdem vremea si dam o raita pe la Dalles, primim punga promotionala si multe alte reviste si reclame, arucam cate o privire la toate standurile iar cand apare si Pinguinul eu fug spre Regie.

Sunt entuziasmata de faptul ca e prima data cand voi intra pe stadionul Sportului Studentesc, desi de multe ori i-am dat tarcoale. Intarzii, dar nu mult, ne intalnim toti trei si o luam la pas grabit spre caminul P10 in spatele caruia sta ascuns stadionul.

Ne asteapta persoana Irinei de contact cu invitatiile si gresim intrarea pe stadion si suntem obligati sa il ocolim, in pas alert nu mai este mult pana cand incepe, iar Criss are obiceiul de a-si nota mijloacele utilizate de echipe in incalzire.

Ajungem la  timp si ne luam locul la tribuna oficiala, fiecare cu ocupatia lui acuma. Criss noteaza, Irina face recensamantul de pe teren iar eu admir stadionul si imprejurimile, din Caminele Belvedere studentii vizualizeaza ca de la loje.

Nu sunt atat de interesata de meci, asa ca ard de nerabdare sa vad ce e in plasele de la targ, asa ca rasfoiesc putin cateva reviste. Daca aveati impresia ca voi lasa aici detalii tehnice, sunt de ajutor doar cu o indrumare aici, unde Cristi a scris mai multe in acest sens.

Stiu ca la pauza ardeam de nerabdare sa sparg niste semnite asa ca nu am stat mult pe ganduri si am fugit la magazin. Ne-am distrat mai mult la a doua repriza cand aveam si ce sa roadem. Scorul este 0-0 cu catev aocazii de gol, de remarcat insa ca Pandurii Tg. Jiu au venit si cu galeria au facut ceva galagie pe parcurs.

O zi calduta, cu cer senin ce am petrecut-o in aer liber si deshis pe un stadion aproape gol. De aici am fugit sa luam pachetul meu de la gara, asa pe stradute pe scurtatura ca apoi sa nu ne linistim pana nu mai dam o raita pe la Sala Dalles la Targ unde spre surprinderea mea mai primesc niste reviste si niste tipare, de care am fost foarte incantata, ar trebui sa ma apuc si de cusut.

Obosita dupa atata alergatura nu ma dau inapoi de la un masaj gratuit de relaxare, asa ca Irina ia exemplu si se lasa si ea in voia masajului. Facem cateva poze, participam si la tombola si pe intuneric ne retragem spre case…

O zi de duminica petrecuta intr-un mod relaxant, pentru o plimbareata desavarsita.

Comments on: "Targ Femeia/ Meci Sportul Studentesc-Pandurii Targul Jiu ~30 Octombrie 2011" (2)

  1. cristianletchin said:

    Interesant meci… Timofte a reusit sa inchida bine jocul, cu totii stim ca de la venirea lui Grigoras care este un adept al sistemului 4-3-3, echipa joaca mult mai ofensiv.
    Totusi, asa cum ziceam… ai si nevoie de jucatori pt acest sistem, altfel nu difera cu nimic de oricare altul.😉

  2. Evelina Rustem said:

    De aceea am si dat referinta blogul tau pentru detalii mai tehnice!🙂

Lasă un răspuns

