Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


O toamna plina de activitati interesante, cu greu reusesti sa mai renunti la cate ceva sau sa iei o decizie atunci cand se suprapun. Calculez totul. timpul e organizat la sange, nu pierd nici o secunda si reusesc intr-un final sa impac scoala, masterul si cursurile cat si voluntariatul si aerobicul. E o nebunie totala, ma gandesc cu groaza la ideea de zi libera insa moralul mi-e inca la un nivel ridicat pentru ca fac ceea ce imi place.

Vin in graba de la scoala si zaresc in curte afisul campionatului european de gimnastica aerobica, aflu si de la Irina de curatenia de toamna asa ca ma inscriu de indata pe internet. Doamna Bota si doamna Teodorescu ne anunta ca organizatorii campionatului cauta voluntari asa ca fiind din aria mea de interes nu pot sa spun nu asa ca plecam spre RomExpo (Irina, Cristi si Vlad).

E adevarat nu ne intoarcem la fel de incantati dupa ce aflam detaliile. Programul va fi foarte greu de suportat avand in vedere ca vom fi la paza, asa ca am participat in functie de timpul liber sambata si duminica pe tura a doua de la 14:00-21:00.

In prima zi am avut noroc si am privit putin din  tribuna, asa ca am vazut reprezentarea Frantei, Romaniei si Rusiei la proba de perechi mixt. Restul timpului am stat in zona VIP cu Cristi si am descoperit gustul jocului pe telefon.

Ca organizare foarte slab repartizat, mi-a parut rau ca am fost ultimii voluntari anuntati din toate facultatile participante in proiect. Tocmai noi de la Sport, din domeniu sa fim vorba aia la coada carutei, avand cea mai mare legatura cu evenimentul, lasati la usa la paza.

Si nu numai pentru asta am fost revoltati, mancarea promisa, se rezuma la jumatate de sandwich pe atatea ore de stat in picioare. Tricou macar am prins si negru fara sigla evenimentului, dar macar a fost si ala fata de Irina care nu a primit.

Dar sa revenim la ordinea cronologica, sambata s-a terminat cu un somn napraznnic bine meritat. Iar duminica a inceput la fel de vijelios pe o vreme la fel de urata. M-am deplasat in graba spre Gradina Botanica unde incepea prima zi de curatenie si m-am alaturat curajosilor ce razbat frigul.

De data aceasta toti am lucrat in acelasi sector si anume cel al coniferelor, aleea de la caascada si cu spor am lucrat pana la pauza schimband periodic unealta.

Am inceput cu taierea puietilor apoi strangerea frunzelor cu frunzarul ca mai apoi sa incarcam in saci. Ne-am incalzit foarte repede cu voie buna, fiind o activitate foarte indragita de mine, de spiritul meu de gradinar.

Am luat masa de pranz in gradina cu iaurt cu sandwich-uri cu placinta si suc. O masa bogata pentru un voluntariat tomnatic, asa ca nu am refuzat nimic stiind spre ce ne indreptam.

Aceeasi activitate si la usa de la VIP am stat strajnic, mai aruncand prin geam cate un ochi la finalele de la seniori. Mai ales la spectacolul de final si premiera cand toate tarile au urcat pe scena desfasurand un program foarte frumos imbinand ritmuri ale tarilor participante. Sper sa gasesc o filmare completa.

M-am bucurat ca romanii au fost la toate clasamentele pe podium impartind aurul si argintul cu Franta Spania si Rusia.

La sfarsit desi dupa performanta foarte buna a Romaniei eram dezamagita, aspiratiile cu care venisem la acest voluntariat erau altele, din pacate nu coincideau.

Asa ca totusi rasare o raza de soare se anunta petrecere de final de campionat la Hotel PullMan de la care nu lipsim negresit.

Se incheie oficial activitatea voluntarilor si cu sprijinul indrumatoarei noastre Mariana Mezei am primit macar diplomele iar mai tarziu si medaliile de la care ne cam luaaseram gandul. Mai ales la sfarist cand toata lumea alerga sa ia cate ceva, ceea ce ne-a lasat pur si simplu fara cuvinte. Era panica in tribuna, dezamagirea si mai mare.

Pana cand sub actiunea glucidelor orizontul s-a luminat asa ca uitand de oboseala, cu burta plina ne-am pus pe joc in sala new York a Hotelului PullMan (Pull Moon sau Pall Mall) in seara interculturala dedicata participantilor.

Cu invitatia asta sa spunem sa a mai dres din alte neajunsuri cu care ne-am confruntat.

Daca nu urma o alta saptamana grea, daca nu era deja o ora tarzie si nivelul oboselii cantarind greu la picioare, si daca locatia era mai centrala probabil am fi ramas pana la final sa stingem noi becurile in sala, dar asta fiind situatia ne-am dus linistiti acasa.

PS: Cred ca dansul cu atata vioiciune s-a datorat cu siguranta masajului facut de Carmen gambelor greoaie de la atata stat in picioare, dureros dar revigorant.

Ei iata cum poti fi in doua locuri deodata! Tine de dorinta!

Lasă un răspuns

