Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Dupa saptamana incarcata, in care nici weekend-ul nu aducea relaxarea, doar pe cea psihica, in rest alergatura primesc un mesaj foarte dragut de la Ivonici:”Am castigat bilete  la festivalul SoNoRo de la Metropotam”, asa ca iata un moment de relaxare ce se intrevede la finele unei zile si a unei saptamani incarcate: Vineri 11.11.2011.

Pe seara ma anunta si de locatia selecta unde trebuie sa ne afisam la ora 8 o’ clock: Palatul Bragadiru.

Mergem cu taxiul pentru a nu bajbai, pe stradute, desi nu e departe de Piata Unirii, fiind chiar langa fosta Berarie Germana, in lateralul Casei Poporului sau la doi pasi de piata de flori George Cosbuc, unde ne-a lasat domnul taximetrist pus pe japca la ora inserarii. Ivonici e fata descurcareata si si mai targoveata asa ca ni s-a parut mai important festivalul decat afacerea taximetristului, asa ca nu i-a iesit nici macar de bacsis d-apoi de suprataxa aplicata de el.

Intotdeauna am fost atrasa de cladirile astea cu gust si aroma de trecut asa ca relaxarea va ataca toate simturile avand in vedere ca festivalul va prezenta in seara asta muzica de jazz.

Am intarziat putin nestiind sigur cum se ajunge, totul fiind cam pe fuga, dar am ajuns totusi la timp pentru ca si spectacolul si-a amanat si el deschiderea.

Am fost intampinati la intrare cu caldura desi afara era gerul de pe lume. Fetele erau vesele si am remarcat din prima cat de inalte erau, cu siguanta era vorba si de niste tocuri dar erau din cale-afara de inalte! Nu am analizat foarte mult pentru ca privirile mi s-au asezat pe cele doua balerine ce strajuiesc intrarea. Atata gratie, echilibru coordonare dar si seriozitate. Ne propunem sa facem poze cu ele la final cu gandul la intarziere fiind, insa din pacate nu le mai prindem.

Revista Esquire a fost partenere, car ce mi s-a parut si ma interesant a fost ghidul spectacolului in care ai la dispozitie toate detaliile despre ore, interpreti, melodii, programul zilelor, locatiile, ceea ce mi-a dat de inteles ca sunt foarte organizati, cel putin din acest punct de vedere.

Dam un tur in imensa sala a palatului in care Ivonici a facut banchetul de sfarsit de facultate. O sala grandioasa cu scari in melc si balcon. O sala de bal, asa ca in toropeala mea mi-o imaginez plina cu rochii fosnitoare si muzica de demult.

Orchestra se urca pe scena si festivalul isi deschide aripile pentru ca figurina reprezentativa este o pasare.

Desi sala nu a fost dotata cu scaune suficiente pentru cati participanti au fost, desi la prtul biletelor nu s-au zgarcit fiind 100 Ron de persoana, problema s-a rezolvat prin asezat incrucisat si situatia a revenit sub control.

Am scultat, am meditat, am castigat energie iar la 22:30 ne-am urnit spre casa pe acelasi frig. Desigur ceasul meu inca nu era schimbat pe ora noua fiind la pastrare in dulap asa ca ne-am veselit pe motivul ca erau eram erm convinsa ca e 23:30 si ca nu mai prindem metrou.

M-au fascinat cei din orchestra, de fapt tot cei ce stiu sa cante la vreun instrument. Moderatorul, Daniel Schinyder, avea mare haz si incepea fiecare parte cu cateva vorbe de duh, care ridica aplauze necontenit.

Evenimentul a fost descris ca: „In buna traditie SoNoRo, vom oferi un spectacol usor diferit in acest loc aparte. Imaginati-va o noapte a puntilor intre genuri si continente. Atat de specialul si originalul new-yorkez de origine elvetiana Daniel Schinyder, va imbina muzica traditionala de camera cu elemente de jazz si folk. Lucrarile lui Sostakovici si Gershwin, doi compozitori in ale caror lucrari se simt influentele muzicii populare si a jazz-ului epocii lor, vor ridica o noua punte peste ocean.”

Si pentru cei interesati mai las aici o lista a reprezentatiilor:

Antonio Vivaldi- Agitata da due venti din La Griselda pentru saxofon, sopran clarinet si corzi;

SongBook pentru clarinet si corzi;

Duke Ellington and Daniel Schinyder – In a sentimental mood pentru saxofon. tenor voce si corzi;

Dimitri Sostakovici -Prelude Adagio/ Scherzo, molto allegro

Mzica pentru suflet, festival pentru simturi!

Comments on: "Festivalul SoNoRo, Palatul Bragadiru ~ 11 Noiembrie 2011" (1)

  1. cristianletchin said:

    Bestial postul, mai ales ca… ai adaugat exact fragmentul care-l facea sa fie incomplet.
    Bravo voua k ati fost acolo, eu snt bucurestean si n-am fost ever…😀

Lasă un răspuns

