Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Dupa doar doua luni, a venit si ziua in care eu, Evelina, profesoara de educatie fizica si sport, sa sustin prima mea lectie deschisa cu elevii.

Dupa crosuri, concursuri, pregatiri pentru ziua scolii si faimoasa excursie de la Cheia, m-am pregatit temeinic pentru a face o impresie de neuitat.

Aveam mai multe idei in jurul celei de baza cu aerobicul iar in franturile de timp liber avute le-am materializat.

Nu voi uita dansurile mele preferate de cand eram in Ansamblul Pandelasul, si am zis ca elevii merita sa stie si ei, asa ca am ales zic eu, cele mai bune mijloace pentru a pune in evidenta temele de lectie: coordonarea intersegmentara si orientarea spatio-temporala, teme alese inca de la inceputul toamnei.

Am facut prezenta si evaluarea echipamentului si am dus la bun sfarsit planul cu cei seriosi.

Rand pe rand si-au facut aparitia si profesorii de profil din Sectorul 5. Nu mica mi-a fost uimirea sa vad colegi, fosti sau noi sau persoane cu care m-am mai intalnit cu diverse ocazii de-a lungul anilor de facultate, asa ca vroiam ca ora sa iasa si mai bine.

Las in continuare desfasuratorul pentru posteritate: am ales pentru partea de pregatirea organismului pentru efort diverse moduri de deplasare pentru a a junge la partea de aerobic propriu-zisa.

Asadar, pas ascutit, bratul opus intins ianinte, bratul de partea cu piciorul intins lateral; pas fandat si pas passe cu bratele coroana sus. Pentru a fi mai interactive urmatoarele deplasari le-m facut pe muzica respectiv: Brasoveanca, La vida es un Carnaval si Pindu – La valea di Ianina, prin ele am vrut sa transmit si multiculturalitate. Copiii mei sunt veseli dar numai ochi si urechi. Nu vor sa greseasca, vor ca eu sa fiu mandra de ei.

Asa ca nu mai stau nici eu, nu pierd un moment din cele 50 de minute si trecem la partea de influentare selectiva a aparatului locomotor ce este de fapt un set de 3 melodii ritmate de vara pe care aplicam miscari de gimnastica aerobica dedicate diferitelor segmente dar desigur se apropie si tema centrala cu coordonarea.

Consider ca suntem in ritm, iar elevii sunt pregatiti sa faca repetitia pentru ziua scolii cu public asa ca nu e greu de observat ca danseaza cu tot sufletul.Avem deplasari, avem intoarceri, pasi de legatura, obiective indeplinite.

Lectia se apropie de final asa ca revenirea organismului dupa efort o vom face tot pe muzica, de data asta lenta, alegand stretchingul, varianta ce o fac deseori si in orele normale. Elevii sunt tot mai mult atrasi de aceasta forma, vin si ei cu idei noi, ceea ce nu poate decat sa ma bucure.

Muzica se opreste, noi incheiem, salutul de final iar emotiile iau sfarsit.

Ne retragem pentru discutiile de dupa si desi primesc doar feed-back pozitiv mi-a parut rau ca nu a ajuns doar la sfarsit doamna metodista Hapaianu Steluta si Domnul Director Crasoveanu Petre fiind lectia in sine o repetitie pentru festivitate.

Am fost foarte incantata ca mi-a iesit tot ceea ce mi-am propus, iar ideea mea cu aerobicul a fost apreciata (hihi si invidiata). Mihaela m-a filmat si ne-am veselit mult timp pe seama asta.

Atasez planul pentru cei interesati si ma bucur ca am avut si o astfel de lectie.

PLAN DE LECTIE lectie deschisa

PS: Pozele sunt de la o repetitie normala🙂

Comments on: "Lectie deschisa ~ Dance Aerobic Scoala Nr.146 „I.G.Duca” 11 Noiembrie 2011" (1)

  1. […] a aveam timp de inspiratie si planuirea atenta pentru ceva deosebit.  Anul trecut pregatisem Dance Aerobic fiind o repetitie publica pentru Ziua Scolii, 77 de ani. Anul asta aveam in cap doar sa nu fac in […]

Lasă un răspuns

