Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Ultima zi de Unifest, sunt doi ani de cand n-am mai profitat de paleta larga de evenimente ale organizatorilor Unifest, Casa de Cultura a Studentilor, asa ca ne grabim sa luam o decizie: mergem la muzeu.

Nu dureaza mult pana ne hotaram care, le-am vizitat pe majoritatea cu diferite ocazii insa nu stim cu arata Antipa dupa renovare , asa ca pasii ne duc negresit spre Piata Victoriei.

Desi cunoastem aglomeratiile de la evenimente de acest gen in care intrarea este libera, in cazul asta pentru studenti, am fost foarte surprinsi sa vedem coada imensa de la intrare si sirul lung de autocare, masini ce asteptau rabdatoare sa isi conduca excursionistii chiar si din Constanta.

Majoritatea grupurilor a caror varsta nu depasea 13 ani, cu totii agitati si galagiosi insotiti de invatatoare, diriginte grijulii. Nu-mi sta in fire insa de data asta am pasit alaturi de coada imensa iar cand usa s-a deschis am intrat in universul stiintelor naturale.

Ne dam seama ca ce era afara era nimic pe langa furnicarul ce freamata inauntru. Suntem inconjurati de exclamatii si interogatii, cei mici sunt in lumea lor.

Cu greu ne facem loc si desi aveam emotii ca cei de la muzeu sa nu stie despre Unifest, desi figureaza in programul lor (am mai patit-o), pasim deja indrumati de doamna muzeograf in prima sectie.

Eram foarte entuziasmata de faptul ca nu am mai fost aici de ani de zile, revenind cu inima larg deshisa. Cu adevarat renovare pelatura tehnologiei, acum toate vitrinele sunt insotite de un panou informativ, interactiv electronic unde poti afla toate detaliile.

Iar copiii ce sunt nascuti in epoca revolutionara a tehnologiei sunt atrasi inevitabil de ecranele cu screen-touch si butoneaza de zor.

Asteptam calmi si butonam si noi. Cu adevarat informatiile vin mai usor, interactionezi cu ele, e un joc de descoperire, comparativ cu lungile descrieri atarnate pe pereti care rareori erau citite de cineva.

Suntem fascinati de reproducerea pesterii si chicotim si noi ca niste copii la vederea veveritelor, a familiei de vulpi, sau a tuturor tipurilor de ursi si elefanti.

Desi este un muzeu mare si cu multe exponate mi se pare mai mic de cat mi-l aminteam din copilarie cand tata ne-a cumparat cartea cu porcul spoinos pe coperta, prima mea vizita si momentul cand mi s-au aprins calcaiele de hoinarit, prima data cand am indragit Bucurestiul.

Ne pozam si cu girafa de la intrare si plecam voiosi, ziua e lunga mai avem de umblat. Pentru vizite, accesati site-ul muzeului aici, din noiembrie vizitele de grup se fac doar cu programare in prealabil. Muzeul iti pregateste si multe alte activitati pentru cei mici asa ca nu ezita sa consulti calendarul.

Dupa ce ajung la curs la final pentru ca incurc orele, ne indreptam spre Calea Calarasilor sa cautam Mystic Tree food, chill and bar unde Laura Witteveen Popescu isi tine cursul de confectionat brose, al doilea la care particip, si aici intarziem, ajungem cam dupa o ora, iar fetele lucreaza cu spor. Astazi voi invata modelele mele favorite.

Nu pierd vremea si incerc sa intru in ritm, sa prind repede, sa nu incurc pe nimeni, asa ca printre picaturi analizez si localul, care este de buna seama un loc plin de inspiratie, ai ghicit o locatie cu gust!

Am reusit sa recuperez pana la sfarsit si sa finalizez toate cele trei modele, tema de astazi fiind „Flori din denim”, asa ca blugii vor capata o alta forma.

Ma bucur si ii multumesc Laurei pentru invitatie si pentru toate modelele de brose pe care le stiu si pentru descoperirea unui nou hobby.

Puteti si voi sa participati la un astfel de curs recreativ unde pe langa scopul in sine de a invata ceva nou, vei descoperi mult mai multe lucruri despre tine. O puteti gasi pe facebook sau pe blogul personal „Magia Bucuriei”.

Spor la lucru si imaginatie multa, cu ea poti face si modele noi.

Iata si cadoul meu pentru voi de Craciun. Un fulg de nea chiar daca afara e soare. Multumesc pentru aprecieri sper ca am reusit sa va surprind!

 

 

Lasă un răspuns

